Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

De la bloggeri adunate: 10 reguli ale social media

Tags: bloggeri, media sociale, consumatori, marci

Oamenii din vanzari se iau deseori la tranta cu strategia lor abordare a media sociale, tocmai pentru ca nu au inteles cum sa faca mutarea de la o corporatie fara chip la un "prieten", citim pe New Media and Marketing. Aceste noi reguli de "implicare" inseamna ca trebuie sa ne adapatam felul in care abordam clientii.
Si, pentru ca nu examinat in profunzime aceasta schimbare de abordare, multe companii sunt blocate undeva intre etapa lipsei de activitate si cea a activitatii minime. Iata insa 10 reguli pe care trebuie sa le respectam vizavi de media sociale.

1. Nu recreati pagina de start in media sociale: nu reincalziti supa cu informatii pe care oamenii le pot gusta si in alta parte.
 
2. Ascultati si abia apoi vorbiti: dialogati, adica.
 
3. Atrageti-va increderea fiind deschis si sincer: transparenta este cheia.
 
4. Dati un chip marcii.
 
5. Oferiti ceva de valoare si, ca budistii, daruiti fara a astepta ecva in schimb.
 
6. Nu uitati de relevanta: nu fiti invazivi fara scop.
 
7. Vorbiti ca un prieten, nu ca o entitate corporatista: folositi un limbaj simplu, lejer.
 
8. Dati-le consumatorilor o mica marja de control: nu trebuie sa va doara daca nu mai puteti da dictati .
 
9. Lasati-i pe consumatori sa va gaseasca, sa vina in intampinarea voastra: marcile care au manifestari disperate de cautare a clientilor vor fi vazute ca galagioase.
 
10. Lasati-i pe consumatori sa vorbeasca in numele vostru: oamenii vor sari in apararea marcilor de care sunt atasati.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0