Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Hot spots pe pagina ta. Stii unde sunt si cum sa faci bani cu ajutorul lor?

Tags: hot spot, heatmap, headline, blog, puncte atractie site

Despre zonele hot de pe site-ul tau am putea discuta la nesfarsit. Si chiar daca la un moment dat o sa ne saturam sa povestim despre acelasi subiect, oricum tu va trebui sa fii in permanenta cu ochii pe ele pentru a supraveghea indeaproape activitatea care are loc in aceste regiuni. Dar sa vedem, in concret, despre ce este vorba.

Nu sunt, in definitiv, decat niste locuri fierbinti, asa cum le spune chiar numele si care ne ajuta sa ne dam seama foarte usor la ce se refera. Aceste puncte de pe site sunt cele mai populare zone la care se uita un utilizator, insa acestea difera prin doua aspecte:

- atractie;
- click-uri.


Evident, putem sa imbinam cele doua aspecte si sa devenim cei mai fericiti oameni din lume. O sa va prezint, intr-o editie viitoare, si o harta a unor astfel de regiuni, dar pana atunci este bine sa ne reamintim de importanta pozitionarii elementelor pe pagina.

Exista, mai intai, zonele catre care privirea noastre aluneca in mod natural. Astfel de zone pot fi alterate (extinse sau inlocuite) prin artificii de design care sa atraga atentia utilizatorului catre o alta zona de pe site.

In al doilea rand, zonele cu cele mai multe click-uri sunt cele care au cele mai multe sanse sa primeasca mult asteptatul click din partea utilizatorului. Insa cum stim deja, nu toate zonele de pe site se bucura de astfel de atentii din partea vizitatorului, asa ca va trebui sa le identificam pentru a ne asigura ca munca noastra nu este depusa in zadar.

Coltul din stanga sus este un astfel de loc de care trebuie sa ne bucuram ca exista. De-a lungul anilor, utilizatorii s-au obisnuit ca aici sa gaseasca cele mai importante informatii sau, in orice caz, date esentiale despre site (de tipul sectiunilor About/Despre mine, Concept, Home) care cuprind o descriere succinta a conceptului respectiv.




De retinut ca primul articol de pe site sau de pe blog reprezinta o extensie a acestei zone din stanga sus si ca va capta atentia aproape la fel de mult.

Headline-ul sau titlul blogului/site-ului tau ar trebui sa se afle in aceasta zona astfel incat pentru vizitator sa fie cat mai usor sa il tina minte. Este bine ca aceasta zona sa fie cat mai aerisita si se recomanda utilizarea unui logo tot in aceasta regiune.

Mai exista insa, alte doua zone pe site pe care le folosim pentru a castiga bani. Vom vedea insa maine care sunt acestea (si ce bine ca sunt!).


Sursa foto: Adventdigital.net

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0