Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cuvinte care vand

Tags: cuvinte care vand, bani, vanzari, valoare

Cand vindem o idee, un produs sau un serviciu, cuvintele sunt armele noastre. Ele trebuie sa fie in foma maxima: stralucitoare, cu nuante, in numar suficient pentru diferite ocazii. Cuvintele potrivite aduc bani, ceea ce, pentru cei din domeniul vanzarilor, este un lucru senzational.
Care sunt deci cuvintele care vand? Pentru a le gasi, trebuie sa aruncam o privire catre comportamentul si instictul uman. Dupa ce tanjesc oamenii cand cumpara bunuri sau servicii?

Andy Maslen, in cartea sa "Write To Sell" (Scrie ca sa vinzi, n.r.), crede ca exista sapte pacate mortale care merita luate in calcul: mandria, invidia, lacomia, dorinta (de putere, trupeasca etc.), mania, avaritia si lenea. Daca luam mandria, de exemplu, cu alte cuvinte ego-ul, poti sa incerci sa perii pe cineva spunandu-i ca are un intelect senzational, ca stie atat de multe, bla, bla, bla... Alternativa este sa fii mai subtil si sa ceri feedback sau sfaturi. 
 
Este nevoie de cuvinte care, asemeni furnicilor, duc in spate, vorbind despre impact si valoare, o greutate mult mai mare decat a lor proprie: cum sa, considerabil, feedback, succes, de succes, avansat, impact, valoare, abordare, curat, acum, provocare, adevar, oferta, garantie, proaspat, satisfactie, direct, pur, important, imbunatatire, simplu, testat, relaxare, natural, incredere.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0