Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tello, aplicatia care ofera feedback-uri la minut

Tags: tello, aplicatie, relatii clienti

Dincolo de idei bune si investitii indraznete, succesul se construieste pe satisfactia celor pentru care se creaza produse si servicii. Asa incat, a lua pulsul increderii si multumirii clientilor este o etapa obligatorie. Dar cum se poate realiza facil si constant lucrul acesta? Cu ajutorul unei aplicatii.
Se numeste Tello si este o aplicatie mobila care permite companiilor sa interactioneze rapid cu clientii si sa primeasca fie complimente pentru oferta lor, fie sa le rezolve cererile, problemele sau nemultumirile. Totul pentru ca pe baza feedback-urilor primite, acestea sa isi imbunatateasca produsele si serviciile, adaptandu-le nevoilor si dorintelor consumatorilor.  

Pentru a putea accesa serviciul, companiile trebuie sa isi creeze un cont. Pot fi create in mod gratuit maxim trei profile. Exista insa si o varianta Tello premium care costa aproximativ 100 dolari pe luna. Odata contul creat, companiile vor primi de la consumatori mesaje privind produsele si serviciile pe care le ofera, mesaje carora le pot raspunde imediat.

De partea cealalta, clientii ofera feedback in timp real companiilor aeriene, hotelurilor, retailerilor, restaurantelor sau oricaror altor afaceri mai mari sau mai mici. Desi nu este limitat la 140 de caractere (asemeni mesajelor de pe Twitter), feedback-ul trebuie sa fie scurt si civilizat.

Pentru asta, utilizatorii de dispozitive iOS nu trebuie decat sa downlodeze aplicatia Tello, sa isi creeze un cont si sa compuna mesajul lor catre companii. De asemenea, utilizatorii pot da „like” sau „dislike” in functie de opinia lor despre produsul sau serviciul in cauza.

„Daca ne gandim la o companie aeriana, de exemplu, in timpul calatoriei intri in contact cu multi dintre angajatii sai – personalul de la bagaje, de la check-in, personalul de bord – asa incat oricand poti utiliza telefonul personal si aplicatia Tello pentru a scrie un feedback”, spun realizatorii acesteia.   

Aplicatia este disponibila atat pentru smartphone-uri cat si pentru tablete.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.33 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0