Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Am incredere in site-ul tau pentru ca respecta aceste reguli
Tags: social media, incredere, site, clienti, potentiali cumparatori, marturii
Ori de cate ori mama ma aude ca am comandat ceva online, stiu ca urmeaza aceeasi intrebare: "Ai tu incredere in site-urile astea?". Raspunsul meu e, de fiecare data, neintarziat: "Da, pentru ca am comandat de pe site-uri de incredere".
Ori de cate ori mama ma aude ca am comandat ceva online, stiu ca urmeaza aceeasi intrebare: "Ai tu incredere in site-urile astea?". Raspunsul meu e, de fiecare data, neintarziat: "Da, pentru ca am comandat de pe site-uri de incredere".
1. Trimite link-uri sau reda articole din site-urile care au scris despre tine, despre afacerea ta. Astfel de recomandari sunt, in ochii celor mai multi clienti, egale cu recomandarile pe care le-ar primi de la un prieten deoarece se bazeaza pe faptul ca alte site-uri nu risca sa isi stirbeasca reputatia recomandand produse de o calitate indoielnica.
2. Adauga fotografii ale angajatilor. Daca te ocupi singur de afacere, incarca o fotografie de-a ta. Poti adauga si fotografii ale spatiului de lucru. Cei mai multi cumparatori se ataseaza insa de un brand si pentru ca il pot asocia cu o anumita persoana, iar increderea in brand creste considerabil.
3. Adauga marturii ale clientilor multumiti. Acestia vor fi intotdeauna bucurosi sa te recomande si altora (cu exceptia cazurilor in care vor sa fie singurii care sa detina produsul respectiv), insa a obtine cateva recomandari care sa fie disponibile tot timpul pe site-ul tau pot face minuni in ce priveste increderea in site.
4. Prezinta-ti site-ul ca pe unul singur si afiseaza informatii care descriu politica de confidentialitate si securitate a datelor, mai ales daca site-ul functioneaza pe baza comenzilor online. Poti afisa un logo care sa ii asigure pe clienti ca site-ul este protejat de atacurile programelor de tip malware.
5. Nu uita de social media si fa trimitere catre retelele sociale pe care ai ales sa le folosesti. Include in site logo-urile pentru acestea si fa in asa fel incat conturile respective sa fie active si sa comunice in mod constant cu utilizatorii si potentialii clienti.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
O criza in social media poate fi depasita in 15 pasi
Preliminarii Cannes Lions 2012: 5 agentii romanesti au fost deja nominalizate
Cand marketingul se debaraseaza de decenta sau cum sa NU profiti de pe urma catastrofelor
3 idei pentru adaugarea de continut nou pe blogul tau
Ultimele articole
4 idei de joburi perfecte pentru persoanele creative
Damiana Ilinca, social media manager: “Cand nu ai bugete mari pentru alte campanii, comunica smart pe social media”
Tipuri de servicii pe care le poti externaliza fara emotii
YOXO - cum sa mixezi campaniile de performance si impactul influencerilor pentru scalare