Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa creezi continut usor digerabil

Tags: naveta endeavour, twitter, oameni, telefoane inteligente, marketing

Pentru a demonstra mai bine un punct de vedere, haideti sa folosim o comparatie. Ganditi-va la naveta Endeavor care a decolat acum cateva luni. O masinarie complexa, magnifica. A fost nevoie de mii de ore pentru a o construi, aranja, programa si pentru a o pune in stare perfecta de functionare. Reactia intregii lumi? Ne-am adunat in numar mare pentru a urmari secundele finale ale numaratorii inverse, uimitarea ridicare de la sol si intrarea in atmosfera. Doua minute filmate au fost suficiente pentru a satisface pofta maselor, un procent foarte mic cautand informatii suplimentare.
Specialistii de la marketingprofs spun, si pe buna dreptate, ca mai putin inseamna mai mult. Twitter s-a nascut pentru a face cunoscute mesaje de maximum 140 de caractere. Si la inceput s-a dovedit a fi o unealta fascinanta: puteam urmari modul de gandire al altor oameni cu multa usurinta. Acum este din ce in ce mai greu sa faci fata fluxului de peste 200 de milioane de tweet-uri zilnice. Fiecare mesaj rezista sub luminile rampei aproximativ o microsecunda, inainte de a fi spulberat de urmatorul erou central. Cum se descurca utilizatorii? Folosind instrumente de filtrare, liste si cautari dupa cuvinte cheie pentru a identifica ce-i intereseaza.
 
Suntem inconjurati de tot felul de dispozitive informationale. Acasa, in timp ce ne uitam la televizor, 94% dintre noi folosesc si alte dispozitive (60% apeleaza la telefoanele inteligente). Se livreaza acum mai multe telefoane inteligente decat calculatoare, iar tabletele sunt vedete in toata regula. 
 
In 2010, potrivit analizei Nielsen aplicata Proiectului pentru Excelenta in Jurnalism, utilizatorii petrec doar sase minute pe luna pe site-urile revistelor. Apar din ce in ce mai multe coduri QR. Puteti folosi o aplicatie pentru scanare (cum ar fi RedLaser) de pe telefonul inteligent si ajungeti rapid sa gustati din experienta.
 
Exista o foarte buna explicatie pentru starea de fapt: suntem setati pe regimul de functionare "usor", caci nu mai avem rabdare.
 
In aceste conditii, oamenii de marketing trebuie sa se adapteze si cel mai bun exemplu este oferit de industria alimentara. Nu va place o ciocolata intreaga? Exista si unele mai mici. O punga intreaga de chipsuri va dauneaza siluetei? Aveti si pachete minuscule. Pachetul de biscuiti e prea mare? Se gasesc si ambalaje cu continut de doar 100 de calorii.
 
De ce? Pachetele mici te imbie, te fac sa le incerci, fara a depune prea mult efort si fara ca impactul sa fie unul prea daunator.
 
Analogia poate fi aplicata si continutului. S-au dus zilele cand consumatorii vroiau sa descarce PDF-ul unui articol sau sa citeasca 10 pagini de raport special. Evident ca uneori este nevoie de cercetare aprofundata, dar sugestia este ca in noua din zece cazuri sa se prefere rezumatul in defavoarea a 35 de pagini inteligente.
 
Cu alte cuvinte, creati o poveste comestibila, usor digerabila. Iata si cateva exemple:
 
- filmulete de 60-90 de secunde;
- Infografice care spun mai multe povesti folosind o interfata usor de folosit;
- infografice insotite de sunet si imagini in miscare;
- postari de 500-700 de cuvinte care sunt perfecte pentru un blog personal sau profesional;
- sondaje si anchete care atrag implicare si care ofera o oportunitate rapida de a exprima o opinie si de pleca apoi;
- postari scurte pe canale ca Facebook, LinkedIn si Twitter.


 
Autor: Madalina Alexe


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016