Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Secretul din spatele succesului Subway
Tags: subway, secretul succesului, francize, afaceri, intrepreprinzatori, consumatori
Succesul obtinut de Subway si cresterea pe care compania a inregistrat-o nu se datoreaza finantarilor de care au beneficiat, nu se datoreaza conditiilor economice favorabile si nici vreunui eveniment unic norocos care a schimbat soarta companiei pentru totdeauna.
Succesul obtinut de Subway si cresterea pe care compania a inregistrat-o nu se datoreaza finantarilor de care au beneficiat, nu se datoreaza conditiilor economice favorabile si nici vreunui eveniment unic norocos care a schimbat soarta companiei pentru totdeauna.
Ce este o franciza? Franciza rezulta din decizia unei firme de a vinde dreptul de exploatare asupra unui model de afaceri unei alte firme, contra unei taxe initiale si mai apoi a unui procentaj din venituri. Modelul de afacere este alcatuit din drepturile de autor, ideea produsului, precum si din metodologiile de vanzare a respectivului produs.
Cum poate fi de ajutor o franciza pentru o intreprindere? Avantajul principal vine din faptul ca, printr-o franciza, intreprinderea se poate dezvolta foarte rapid, intr-un timp foarte scurt. De asemenea, in procesul de dezvoltare se economisesc multi bani.
De ce franciza Subway a ajuns atat de dorita de intreprinzatori? Conducerea companiei a fost atenta la nevoile consumatorilor, creand un produs dorit de acestia. Intr-o lume invadata de mancare nesanatoasa, sandvisurile vandute de Subway sunt sanatoase si contin putine grasimi.
O atentie sporita la nevoile consumatorilor a dat companiei oportunitatea de a crea un produs si o idee de afacere foarte bune pe care mai apoi sa le poata vinde francizatilor. Astfel, francizatii nu trebuie sa se gandeasca la un produs pe care sa-l vanda, tot ce trebuie sa faca este sa gaseasca clienti pentru produsul deja creat.
Pe langa faptul ca a imbunatatit in continuu meniul restaurantului, adaptandu-l mereu la ceea ce consumatorii cereau, Subway a investit si investeste in oamenii carora le vinde afacerea. Compania ofera training-uri celor interesati sa deschida un restaurant Subway si pregateste angajatii restaurantelor pentru a oferi servicii de calitate.
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.