Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

AR, noua moda in publicitate

Tags: augmented reality, starbucks, campanie, sarbatori, magic cup

Tehnologia face lucrurile mai bune, mai simple si chiar mai distractive. Iar publicitarii se folosesc de toate acestea pentru a-si pune mai bine in lumina produsele pe care le promoveaza.
AR (augmented reality) tinde sa devina o moda in publicitate. Dupa ce Nivea a lansat o campanie bazata pe aceasta noua tehnologie, Starbucks a creat o aplicatie asemanatoare care va anima cestile de cafea ale clientilor in preajma sarbatorilor de iarna.  
Starbucks Cup Magic va fi disponibila posesorilor de iPhone si de telefoane cu sistem Android. Tot ce trebuie sa faca utilizatorii pentru a avea parte de un plus de distractie la cafea este sa apropie smartphone-ul de cestile rosii Strabucks sau de alte 47 de obiecte aditionale care fac parte din campania de promovare. Astfel, aplicatia va genera imaginea a cinci personaje animate: un patinator, o veverita, o vulpe, un baietel si un caine la sanius.
Ba mai mult, utilizatorii vor putea interactiona cu aceste personaje animate si le vor putea impartasi cu prietenii pe retelele de socializare. In plus, cei care activeaza toate cele cinci personaje vor putea castiga un premiu supriza.
Aplicatia a fost creata de Bladis Radius si va fi disponibila doar in SUA si Canada.
Starbucks pare sa indrageasca in mod deosebit noile tehnologii pe care a reusit sa le implementeze cu succes  pe parcursul acestui an.  In ianuarie, compania a lansat o aplicatie pentru plata cu telefonul mobil care a fost utilizata pentru efectuarea a peste 20 milioane de tranzactii, apoi a introdus codurile QR, iar acum Cup Magic, o aplicatie ce nu va putea trece neobservata.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0