Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Batalia brandurilor: Samsung pierde, Apple castiga

Tags: batalie, samsung, apple, samsung galaxy, ipad, tablete, germania

Dintre toate actiunile de marketing, nimic nu este poate mai important decat protejarea proprietatii intelectuale a brandului si a tot ceea ce este legat de acesta. Este practic fundamentul pe care el se poate dezvolta armonios, frumos si sigur. Iar cand acesta este amenintat de competitori, instanta devine principalul camp de batalie.
Apple si Samsung cunosc prea bine „ororile” luptei in instanta. Cum cele doua companii fabrica produse similare si impart aceeasi piata, nu este nevoie decat de o scanteie pentru a aprinde flacara razboiului.
De fapt, scanteia s-a aprins de ceva vreme. Mai exact, de cand Samsung a inceput sa produca telefoane inteligente si tablete uimitor de asemanatoare ca design cu cele ale Apple. Drept urmare, compania regretatului Steve Jobs a initiat mai multe actiuni in instanta impotriva Samsung, acuzand-o de furt intelectual. Una dintre acestea a dat si rezultatele asteptate.
Samsung Electronics a pierdut recursul privind interzicerea comercializarii tabletei Galaxy 10.1 in Germania. Instanta a hotarat ca produsul seamana prea mult ca design cu iPad, tableta Apple. Ca atare, Samsung nu mai poate vinde acest model pe cea mai mare piata a Europei.  
Victoria Apple este de data aceasta una definitiva, intrucat instanta decidenta este de superioara celei care in septembrie anul trecut hotarase ca Samsung sa nu mai vanda temporar tableta Galaxy 10.1. Pe de alta parte insa, victoria are acoperire doar in Germania.
Apple a acuzat Samsung in repetate randuri ca intreaga linie Galaxy de smartphone-uri si tablete copiaza iPhone-urile si iPad-urile sale. Acesta este si motivul pentru care compania a intentat competitorului o serie de procese imprastiate pe mai multe continente: Europa, Asia, SUA, Australia.
In cazul procesului din Germania, Samsung aproape ca si-a recunoscut fapta, incercand sa treaca peste interdictia impusa de instanta in luna septembrie 2011. Astfel ca, a creat special pentru piata nemteasca modelul Galaxy Tab 10.1N, o varianta ajustata a celei incriminate. Apple insa nu s-a lasat convins si deschis un nou proces impotriva competitorului sau. O decizie definitiva in acest caz va fi data la inceputul lunii februarie.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016