Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Brandurile auto cresc miza marketingului digital

Tags: ford escape, zynga, words with friends, jenny mccarthy

Producatorul auto Ford Motor Co. a dezvaluit lansarea noul Ford Escape pe 15 noiembrie folosindu-se de jocul "Words With Friends" al Zynga, cunoscutul dezvoltator de jocuri pe retelele de socializare.
Fanii americani ai jocului au putut sa participe la o versiune mai de amploare a jocului si sa concureze impotriva lui Jenny McCarthy. Dezvaluirea noului Ford Escape 2013 prin intermediul unui joc social precum este “Words with Friends” permite companiei Ford sa-si extinda acoperirea dincolo de canalele traditionale de social media pana la platformele mobile care au o mai mare audienta. Aceasta este doar prima dintr-o serie de initiative de a folosi social media in lansarea Ford Escape de anul viitor.
 
Ford a extins campanie cu un concurs care le cerea participantilor sa foloseasca anumite cuvinte in timpul jocului pentru sansa de a castiga o masina. Compania Ford nu este singului producator auto care apeleaza la medii mai putin obisnuite pentru promovarea unor noi modele.
 
Volkswagen a creat un joc video pentru Xbox pentru a-si sustine lansarea noului model Beetle 2012.
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0