Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat a castigat Facebook din publicitate in 2011

Tags: facebook, publicitate, venituri din publicitate, zynga

Indiscutabil, resursele care alimenteaza si sustin insasi existenta Facebook, cel putin in varianta sa gratuita, sunt banii proveniti din publicitate. Si cum numarul utilizatorilor este in crestere, tinzand catre un miliard, veniturile retelei de socializare inregistreaza si ele un trend ascendent.
Chiar inainte de a pasi in cel de-al patrulea trimestru al lui 2011, se preconiza ca Facebook va incheia anul cu cel putin 4 miliarde de dolari in visterie, toti proveniti din reclame. Si chiar daca cifrele preliminarii nu confirma intocmai o astfel de suma, ele sunt pe aproape.

Conform datelor TBG Digital – o agentie specializata in plasarea si lansarea reclamelor pe Facebook – compania condusa de Mark Zuckerberg a inregistrat o crestere a CPM (cost per mia de impresii) de 8 procente in ultimul trimestru al anului 2011 comparativ cu trimestrul trei si de 23 de procente fata de primele trei luni ale anului.

CPM-ul nu este altceva decat un instrument care permite calcularea veniturilor obtinute din publicitate, ca urmare a postarii si vizualizarii reclamelor pe reteaua de socializare.   

Analizand datele provenite de la 266 de clienti Facebook si cele 326 milioane de vizualizari ale reclamelor in ultimele trei luni ale anului 2011, TBG Digital a ajuns la concluzia ca valoarea medie a CPM-urilor este de 22 de centi.  Asta inseamna ca veniturile obtinute de Facebook din publicitate s-ar cifra undeva la 3,6 miliarde dolari pe intreg anul 2011.  

Analistii sunt de parere ca cei mai multi bani au venit de la Zynga, compania care realizeaza jocuri sociale precum FarmVille sau Sims Social. Cu ajutorul Zynga, Facebook incaseaza 30% din valoarea cumparaturilor pe care le fac membrii retelei atunci cand utilizeaza un joc social.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0