Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Burberry isi ademeneste fanii de pe Facebook cu mostre de parfum

Tags: burberry, brand, facebook, parfum, mostra, oscar de la renta

De la a fi simple "accesorii" in campaniile de marketing, social media au ajuns sa fie de-a dreptul instrumente singulare. Asta in vreme ce fiecare brand se viseaza viral in mediul online, incercand sa profite cat mai mult de pe urma acestuia. Este si cazul brandului Burberry, care a initiat o campanie exclusiv prin intermediul Facebook.
Burberry pregateste lansarea, in toamana acestui an, a unui nou parfum, Burberry Body. Pentru a-l promova, dar mai ales pentru a-l testa, compania britanica a decis sa ofere mostre de produs tuturor celor aproape 8 milioane de fani de pe Facebook.
Doritorii sunt invitati sa viziteze pagina de pe platforma de socializare a brandului si sa lase acolo un mesaj prin care-si exprima dorinta de a primi mostra respectiva. Compania va raspunde fiecarei solicitari, suportand cheltuielile aferente.
Iar ca impactul sa fie cu adevarat viral, Christopher Bailey, directorul departamentului de creatie, a anuntat campania printr-un clip postat pe YouTube, care are deja peste 3.100 de vizualizari. Asta ca sa nu mai punem la socoteala "Like-urile" si miile de solicitari de pe Facebook.  
Burberry se afla in topul celor mai valoroase 100 de marci din lume.
O campanie similara a avut anul acesta si Oscar de la Renta, brandul newyorkez de lux, care a lansat parfumul sau emblematic tot prin intermediul Facebook. Dupa ce a oferit gratuit iubitorilor marcii 25.000 de mostre – stoc ce s-a epuizat in doar trei zile – numarul "Like-urilor" a crescut cu 40%. Iata puterea retelelor de socializare!             
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0