Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand reclama genereaza controverse: Spotul Lidl a fost reclamat la CNA

Tags: lidl, campanie, reclama, spot romania, reclamatie, cna

Lidl, cea mai mare retea de magazine alimentare din Euroapa, a lansat prima sa campanie de imagine in Romania, mizand pe evidentierea particularitatilor regionale ale produselor sale. Dar tocmai acest lucru i-a adus companiei o reclamatie la CNA.
Spotul de promovare lansat de Lidl odata cu deschiderea a 11 magazine noi in Romania a starnit indignarea unor internauti romani, suficient cat sa trimita o reclamatie la Consiliul National al Audiovizualului (CNA), scrie Daily Business.
Consumatorii sunt nemultumiti de faptul ca imaginea Romaniei este reprezentata printr-un grup de persoane care par a apartine etniei rome, iar acest lucru „este inadmisibil”, mentioneaza reclamantii. Apoi, daca pentru Italia si Spania s-au ales ca simboluri portocalele si uleiul de masline, Romania a fost asociata cu o turma de oi si consumul de mici.
Pe de alta parte insa, reprezentantii Consiliului Roman pentru Publicitate sunt de parare ca spotul cu pricina nu incalca nicio reglementare de natura etica.
CNA urmeaza sa analizeze daca si in ce masura reclama Lidl incalca prevederile Legii Audiovizualului.
Spotul face parte din campaia de promovare „Tot ce-i mai bun din Romania. Tot ce-i mai bun din Europa”, campanie dezvoltata de agentia Initiative si derulata in toate mediile de informare atat din Romania, cat si din Polonia, Cehia si Slovacia. Imaginea acesteia este actrita Monica Davidescu.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0