Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce se ascunde in spatele unui nume? Cum il alegi pe cel potrivit pentru afacerea ta

Tags: nume, branding, denumire, afacere, companii, servicii, produse, clienti

Daca iesi din orice oras cu masina si ai timp sa urmaresti firmele care de care mai colorate si indraznete care decoreaza nemilos periferia, o sa ai ocazia sa faci un studiu cel putin interesant al numelor pe care societatile comerciale si le aleg si, culmea, le si inregistreaza.


Dar pentru ca discutam aici de un marketing serios, nu vom acorda mai mult spatiu acelor denumiri care ne amuza si-atat. Sa alegi un nume pentru afacerea ta nu este o sarcina usoara. Numele trebuie sa se identifice cu firma, trebuie sa spuna clientilor cine esti, ce faci si un pic despre cum activeaza compania. Par cam multe lucruri pe care sa le transmita un singur nume, nu-i asa?

Cu toate acestea, iata ce ar trebui sa ofere un nume eficient:

1. Vorbeste despre compania ta. Reflecta identitatea companiei. Vei promova acest nume deci vei promova identitatea companiei.

2. Descrie ce faci. Multe dintre companii au nume care nu spun nimic despre companie, iar noi nu am ghici niciodata care ar putea fi obiectul lor de activitate.

3. Dezvaluie perspectiva afacerii. In functie de cuvintele pe care le alegem cand compunem denumirea afacerii, putem oferi informatii despre specificul produselor sau serviciilor pe care le oferim.

 ex. Salon Spa Masaj Terapeutic
       Salon Spa Vis Exotic
       Spa Rapid

Prima denumire ne trimite cu gandul la servicii care se concentreaza asupra unei abordari medicale sau specializate, cea de-a doua denumire la un salon care ofera si servicii de infrumusetare, iar cel de-al treilea nume ne duce cu gandul la un salon pentru clienti care nu au foarte mult timp liber la dispozitie.

4. Te scoate din anonimat. Numele companiei este prima ocazie prin care spui clientilor ce te face diferit de competitie. Iar asta poate fi facut daca pui accent pe ceea ce e unic la afacerea ta (conceptul, trasaturile produselor, specificul serviciilor etc.).

5. Trezeste interesul clientilor. Sa ii faci pe oameni curiosi in legatura cu afacerea ta reprezinta o arta si o stiinta in acelasi timp. Gandeste-te bine la targetul tau. Ce trasaturi ale produselor tale ii in intereseaza cel mai mult pe acestia? Ce cuvinte par sa obtina cele mai bune rezultate in cazul lor?

Daca ai ales deja un nume, dar simti ca acesta nu este cel mai potrivit, fa un test si vezi daca respecta regulile de mai sus.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0