Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cheltuielile publicitare vor creste la nivel global

Tags: publicitate, publicitari, zenithoptimedia, jocurile olimpice, campionatul european de fotbal

Piata de publicitate globala pare mai puternica pe masura de publicitarii se pozitioneaza acum mult mai bine decat o faceau la inceputul recesiunii economice in 2008, arata cel mai recent raport al ZenithOptimedia.
Compania media ZenithOptimedia sustine ca publicitarii si-au cladit rezerve mari de bani lichizi incepand cu 2008, dar in conditiile in care ei castiga putin din dobanzi, se pare ca vor fi tentate sa investeasca in publicitate pentru a stimula consumul.
 
ZenithOptimedia estimeaza ca in 2012 cheltuielile globale pentru publicitate vor creste cu 4,7% comparativ cu 3,5% in 2011, in ciuda crizei din Zona Euro. In plus, cheltuielile par sa creasca si mai mult in 2013, cu 5,2%, si in 2014, cu 5,8%.
 
Agentia media atribuie aceasta crestere unor evenimente importante ce vor avea loc anul viitor: Jocurile Olimpice, Campionatul European de Fotbal, alegerile prezidentiale din SUA si alte alegeri, impreuna cu revenirea Japoniei dupa cutremurul de anul acesta.
 
Europa de Vest va experimenta o crestere mai mica, estimata la 2%, in 2012, in ciuda Jocurilor Olimpice de la Londra. In topul 10 global al publicitarilor, si-au facut loc China si Brazilia, iar pana in 2013 se asteapta ca si Rusia sa li se alature.
Autor: Elena Stanescu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 07-Dec-2011 21:26:05
Da vor creste pentru ca oamenii vor consuma din ce in ce mai putin ( mai ales produse si servicii care nu sint vitale ) si in acest caz comerciantii ordinari vor cauta sa influenteze potentialii cumparatori prin orice mijloace ordinare in asa fel incit acestia sa cumpere ...nu atit din necesitate ci pentru a produce profit comerciantilor nemernici.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016