Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Marketing viral pe Twitter? Simplu in 5 pasi

Tags: marketing viral, twitter, tweet, social media, marketing online, continut

Fenomenul de social media ba e bun, ba nu e bun. Ba acapareaza toata atentia consumatorului, ba e cel mai eficient in publicitatea rapida. Si-atunci intrebarea e una singura: a investi sau a nu investi? Raspunsul nu e greu de ghicit: e de preferat sa investim, fara sa uitam insa ca timpul inseamna bani asa ca, daca investim bani si timp, iar rezultatele nu ne aduc mai aproape de culmile succesului, atunci se prea poate ca echilibrul dintre bani si timpul investit sa ne fi scapat din vedere.
Cum poti, asadar, sa profiti de Twitter (pentru ca de Facebook am tot vorbit) ca sa-ti cresti numarul de vizitatori pe site? Cum ar trebui sa arate continutul pe care il furnizezi pe pagina ta pentru ca acesta sa primeasca un numar semnificativ de "tweet"-uri si, mai ales, "retweet"-uri? Daca vrei sa profiti din plin de Twitter, atunci trebuie sa cunosti cei 5 factori de mai jos:


1. Motivarea

Ii spunem "motivare", dar in realitate ne dorim sa ne manipulam vizitatorii astfel incat acestia sa transmita mai departe pe Twitter continutul site-ului nostru si sa ne creasca astfel traficul. Uimitor este ca un simplu "te rog" inaintea mesajului "transmite mai departe" functioneaza de minune. Statisticile arata ca cele mai multe astfel de mesaje retransmise pe Twitter aveau forma "please, retweet". O alta strategie de motivare poate fi prin intrebarea "Ce crezi despre...?" sau "Am nevoie de ajutorul tau...".

2. Timpul

Cu totii ne dorim sa fim in locul potrivit la momentul potrivit. Pana si aceste tweet-uri au un timp optim. Asa ca cele mai mari rate de retweet-uri se inregistreaza in primele zile din saptamana, de obicei pana miercuri, actiunile de retweet fiind mult mai frecvente decat in zilele de joi, vineri sau de weekend. De asemenea, continutul tau are cele mai mari sanse sa fie transmis masiv intre orele 6 si 9 seara. Dupa cum vezi, si marketingul viral lucreaza dupa program.


3. Linkuri

Peste 70% dintre toate retweet-urile contin un link. Asta e o veste buna pentru cei din marketing deoarece demonstreaza ca Twitterul este o metoda eficienta de transmitere a continutului in online.

4.O dovada... sociala

Avem o tendinta innascuta de a imita, fie ca vrem sau nu sa recunoastem. Si astfel, informatiile transmise de cei pe care ii consideram importanti (si pe care, sub diferite forme, ii imitam) vor avea intotdeauna mai multa credibilitate. Altfel spus, daca reusesti sa convingi cativa bloggeri cunoscuti sa iti transmita pe Twitter un anunt sau o parte din continutul de pe site, atunci poti considera ca ai realizat un pas de pe urma caruia trebuie sa profiti!


5. Valoare

Va spuneam cu putin timp in urma despre seminarul "Create Value or Die" care mi-a inzecit apetitul pentru marketingul online. Fie ca e vorba de social media, fie ca e vorba de continutul de pe site-ul tau, valoarea trebuie sa existe. Tutorialele, informatiile de ultima ora, concursurile, gratuitatile, toate acestea sunt lucruri de valoare pe care trebuie sa le pui in permanenta la dispozitia celor pe care, in cele din urma, trebuie sa ii transformi in cumparatori.


Si... poti trimite un tweet cu acest articol, te rog?


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016