Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum iti dai seama ca te apropii de esec si cum sa te salvezi la timp

Tags: andrew palmer, blogging, proiect online, succes, esec

Cu doar doua zile in urma am participat la un seminar de o zi gazduit de Andrew Palmer, cel care a revolutionat modul in care privim marketingul online. Au fost suficiente acele cateva ore ca sa plec de acolo cu dorinta de a schimba nenumarate aspecte. Ba mai mult, spre seara, chiar mi s-a parut hazliu cum ajunsesem sa inteleg ca poti aplica un principiu de marketing online si in viata personala.

"Create Value or Die" (CVOD) era, daca vreti, nu doar subiectul seminarului, ci insasi perspectiva pe care ar trebui sa o aplicam in tot ceea ce facem. Am pornit astfel de la ideea ce totul trebuie imbunatatit in permanenta si ca nu trebuie, in consecinta, sa fim niciodata multumiti in intregime de ceea ce am creat.

O idee care mi-a atras atentia foarte mult a fost urmatoarea: "Fail... and fail quickly" (Da gres... si da gres repede - n.r.). A fost o reamintire a faptului ca ramanem de multe ori prinsi in trecut, ca ne atasam poate de proiecte, de sarcini de lucru la care nu vrem sa renuntam in timp util si de trasee care incep sa conduca spre esec in loc sa ne duca spre succes.

Cum ne dam seama insa ca am pornit-o pe un drum care e presarat cu orice, mai putin cu eforturi rasplatite? Ce semne ar trebui sa existe in cazul unui proiect care sa ne faca sa intelegem cat mai repede ca avem de-a face cu un "caz pierdut" si ca a admite ca trebuie sa renuntam inseamna, in fapt, un pas inainte?

Putem compara blogging-ul si afacerile online cu un muzician care exerseaza pentru a atinge perfectiunea. Uneori insa, oricat de mult ne-am stradui, trebuie sa recunoastem ca nu vom reusi sa cantam la pian ca Beethoven. Mai exact, sa stim cand un proiect anume nu mai are nicio sansa de a culege vreodata lauri.

Care sunt, asadar, aceste semne? Cand stii ca e cazul sa renunti pentru a putea merge mai departe?

1. Mai intai, vei observa ca succesul tau se lasa asteptat. Nimeni nu pare sa fi auzit de tine. Chiar si trecerea unei perioade de timp nu aduce rezultate mai bune. Chiar daca uneori asta inseamna ca ar trebui sa faci o modificare, poate inseamna si ca proiectul in sine este sortit esecului.

2. Stii ca ai putea sa castigi mai mult si sa fii fericit in alta parte. Ar putea sa te tina pe loc atasamentul fata de un proiect si fata de propria afacere chiar si atunci cand ai putea sa iti dezvolti ideea la un alt nivel? Gandeste-te la asta si asuma-ti riscul.

3. Sanatatea ta a inceput sa scartaie. Stressul, anxietatea, depresia sunt semne clare ale unui efort depus peste masura si investit intr-un proiect care nu iti aduce nicio bucurie. Daca simti ca munca te consuma in loc sa iti ofere sentimentul de implinire, s-ar putea sa ai parte de un nou semn ca trebuie sa faci o schimbare.

4. Nu ajuti pe nimeni
. Muncesti mult, insa munca ta nu ajuta in mod direct pe nimeni. Proiectul tau online nu aduce multi bani si nici nu reprezinta valoare pentru alti oameni. Prin urmare, de ce ai vrea sa mergi mai departe cu acelasi proiect?

Ce altceva te-ar face sa renunti? Daca ai alte motive care te-au determinat la un moment dat sa renunti la un proiect si sa incepi ceva nou, nu ezita sa il impartasesti aici. Cu totii avem nevoie sa mergem mai departe.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016