Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Publicitate si poezie: Sony asaza in prim plan emotia

Tags: sony, reclama, clip, publicitate, poezie

Poate tehnologia sa genereze trairi? Poate o companie tech sa vanda emotii? Sony ne spune ca da, imbracand raspunsul intr-un clip publicitar tulburator, transpus in versuri. Iar Leonard Cohen este autorul si vocea din spatele acestor versuri.
Apelul la sentimente este intotdeauna incitant, provocator, dar niciodata facil. Mai ales atunci cand produsul in sine nu are nimic de-a face cu ele. Insa tocmai acest lucru va creste valoarea si impactul acelor creatii publicitare care fac apel la afecte si nu la ratiune.
In timp ce majoritatea reclamelor dedicate televiziunii 3D se concentreaza pe ideea unei experiente vizuale senzationale, Sony a decis sa depaseasca cliseul simturilor, luandu-si ca material de lucru mai degraba simtirile. Cu alte cuvinte, compania nu a mizat pe ceea ce se vede, ci pe ceea ce se simte.
Nu intamplator echipa de creatie din spatele ultimului spot Sony a ales ca imaginile sa fie insotite de vocea lui Leonard Cohen, renumit poet si cantaret canadian, care recita unul dintre cele mai apreciate poeme ale sale  "A Thousand Kisses Deep".
Redam in continuare fragmentul utilizat ca si script al reclamei, pastrand varianta originala pentru a nu stirbi din frumusetea versurilor:
"Don't matter if the road is long, don't matter if it's steep/Don't matter if the page is gone, it's written that we'll meet/I loved you when you opened like a lily to the heat/And I'll love you when it closes, a thousand kisses deep/I know you had to lie to me, I know you had to cheat/You learned it on your father's knee, at your mother's feet/But did you have to fight your way across the burning street/Where all our vital interests lay, a thousand kisses deep."
Conceptul publicitar ii apartine agentiei londoneze Grey, iar muzica compozitorului britanic Clint Mansell, renumit pentru coloana sonora a filmului „Black Swan”, film premiat cu Oscar. Spotul a fost realizat in Toronto cu ajutorul companiei Spy Film.
  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0