Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola albeste de dragul mascotei sale

Tags: coca cola, mascota, urs polar, campanie, arctic home

In apropierea iernii, este pus la loc de cinste pe recipiente si in reclame. In jurul lui se tes povesti care se vand odata cu produsele si de curand a devenit una dintre cele mai faimoase mascote din toate timpurile. Ursul polar a contribuit in buna masura la succesul Coca-Cola, iar acum compania vrea sa-i intoarca favoarea.
In acest sezon dozele de Coca-Cola isi vor schimba culoarea din rosu in alb in onoarea mascotei brandului: ursul polar, specie aflata in pragul extinctiei. Aceasta modificare la nivelul identitatii vizuale face parte din campania „Arctic Home” menita sa atraga deopotiva atentia si fondurile necesare pentru sustinerea programelor asociatiei Word Wildlife Fund’s (WWF).
„Coca-Cola indrageste in mod special ursul polar, o prezenta veche si constanta in reclamele specifice sarbatorilor de iarna. Campania Arctic Home vine sa sublinieze atat atasamentul fata de ursul polar, cat si angajamentul nostru fata de acesta.”, se arata in comunicatul companiei.
Momentul de lansare a campaniei este cat se poate de prielnic, dat fiind faptul ca recent imaginea ursului polar promovata de Coca-Cola a fost catalogata drept una dintre cele mai faimoase mascote din toate timpurile.
In urmatorii ani, Coca-Cola va contribui cu 2 milioane de dolari la realizarea campaniei derulate de WWF, „Last Ice Area”,  in incercarea de a reduce efectele incalzirii globale asupra ursilor polari.       
Toate fondurile stranse in cadrul campaniei vor fi utilizate de WWF pentru punerea in aplicare a unui plan de protejare a zonei arctice.

Coke-Cola is launching a new campaign to raise awareness of climate change, including that which could threaten Canada's polar bears.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0