Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Coca-Cola vrea vrea sa stie ce spune gura lumii

Tags: coca-cola, gura lumii, social media, america de nord.

Sucursala din America de Nord a companiei Coca-Cola cauta o agentie care sa-i ea o mana de ajutor la monitorizarea social media, comenteaza Ad Age. Agentia castigatoare va fi responsabila cu realizarea unui plan consistent de verificare a ceea ce spun consumatorii pe Twitter, Facebook, dar si pe alte canale despre produsele Coca-Cola de pe piata Americii de Nord.
Ce va urma? Compania va incerca sa imbunatateasca sau sa faca reglajul fin al pietei si sa descopere ce simte clientul fata de anumite produse.
 
Actiunea, care, pe plan intern, este supranumita "recenzia aceea ce auzim", acopera monitorizarea buzz-ului in social media creat in jurul unor brand-uri cum ar fi Cola Dietetica. Cola Zero, Sprite, Minute Maid, Powerade, Vitaminwater si Dasani.
 
Kerry Tressler, unul dintre purtatorii de cuvant ai Coca-Cola, a precizat ca, momentan, exista 20 de companii care au intrat in procesul de selectie. Dumneai a continuat ca se vor opri, in cele din urma, asupra unei singure agentii si se asteapta ca decizia sa fie luata cat mai curand.

 
Autor: Petru Scraba


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016