Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Directia noua a marketing-ului. Ce va fi complet diferit in cativa ani?

Tags: dispozitive mobile, marketing, mobil, strategii de marketing, varianta mobil, online, produse

Se estimeaza ca pana la finalul anului 2018, cele mai mari incasari din vanzari vor veni din utilizarea tabletelor si a smartphone-urilor. Astfel, daca in prezent facem achizitii dese folosind PC-ul, aceste cifre vor continua sa creasca in favoarea dispozitivelor mobile.
Iata 8 statistici care arata clar directia pe care o adopta marketing-ul si de care trebuie sa tinem si noi cont daca vrem ca afacerea noastra sa raspunda in mod prompt cerintelor pietei, respectiv unor utilizatori cat se poate de informati si obisnuiti ca tehnologia sa le stea la indemana.

1. Cei care folosesc telefoane si tablete ca sa acceseze Internetul vor fi, pana in 2015, mai multi decat cei care folosesc un PC.

2. Toate site-urile trebuie sa fie adaptate pentru telefoanele mobile. Cel putin 50% dintre consumatori vor ajunge sa foloseasca cel putin 2 dispozitive pentru a achizitiona online produse sau servicii.

3. Jumatate dintre cautarile efectuate in online sunt de pe un dispozitiv mobil, semn ca oamenii cauta informatii cand sunt in miscare.

4. 90% dintre cautarile de pe mobil determina o actiune, iar 50% la o achizitie finalizata.

5. 60% dintre utilizatorii de mobil vor ca un site sa se incarce in mai putin de 3 secunde.

6. 85% dintre utilizatori spun ca retelele de socializare i-au ajutat sa se decida ce sa cumpere.

7. 93% dintre cei care lucreaza in marketing folosesc social media pentru afacerile lor.

8. 70% din traficul de pe YouTube vine din afara Statelor Unite.

Prin urmare, aceste informatii demonstreaza tendinta cat se poate de clara pe care ar trebui sa o urmeze cele mai multe strategii de marketing. Daca site-ul nostru nu e disponibil si in varianta de mobil, va trebui sa remediem aceasta lipsa.

Daca nu punem la dispozitie utilizatorilor o aplicatie in favoarea vanzarilor noastre, va trebui sa ne gandim la una.

Daca nu folosim social media, va trebui sa profitam de aceste canale de comunicare.

Si toate acestea pentru ca daca vom incerca in permanenta sa tinem pasul cu ceilalti, in loc sa fim deja inaintea lor, nu vom ajunge prea departe.

Sursa statistici: smallbusinessbranding.com
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016