Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Durex ofera un prezervativ pentru un tweet

Tags: durex, campanie, twitter, prezervativ, tweet

In era social media, marketerii se intreaba adeseori ce valoare are un tweet ori un share. Ei bine, iata ca s-a gasit si raspunsul: fix un prezervativ. Si nu de oricare, ci de firma, firma Durex, adica.
Pentru a marca Ziua Mondiala de Lupta Impotriva SIDA, sarbatorita anual pe 1 decembrie, brandul de prezervative a lansat o campanie inedita pe Twitter, cu sloganul „You share, we donate”.

Asa se face ca fiecare tweet postat pe hashtag-ul #1share1condom si fiecare share dat imaginii ori filmuletului disponibil pe pagina de Facebook a brandului este rasplatit cu un prezervativ Durex.



„Am sustinut lupta impotriva HIV de-a lungul anilor mai ales prin intermediul proiectelor locale. Anul acesta insa am dorit sa ne folosim de prezenta noastra globala pentru a crea o initiativa care sa faca lumea sa vorbeasca si sa impartaseasca cu altii”, spun reprezentantii companiei.

Durex va dona prezervativele catre mai multe organizatii de prevenire a SIDA.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016