Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Legamantul McDonald’s: Nu va mai promova produse nesanatoase copiilor

Tags: mcdonald's, fast food, promovare, produse nesanatose, copii, uniunea europeana, eu pledge

McDonald’s, alaturi de alte mari branduri din domeniul alimentar, isi va modifica website-ul pentru a preveni expunerea copiilor sub 12 ani la reclamele de promovare a preparatelor nesanatoase. Demersul este unul voluntar si face parte dintr-un acord mai amplu pe care companiile l-au incheiat la nivelul Uniunii Europene.
„Legamantul European” (EU Pledge) este o initiativa a marilor companii din domeniul alimentar menit sa limiteze accesul copiilor sub 12 la reclame ce au in prim plan produsele nesanatoase, fie ca este vorba despre publicitate TV, print sau online. „Legamantul European” a fost lansat in 2007 in cadrul Comitetului Uniunii Europene pentru dieta, activitate fizica si sanatate.  
Ca parte a acestui acord, branduri precum Burger King, Danone, Mars, Kraft Food, Coca-Cola, Unilever sau PepsiCo, au cazut de acord ca reclamele adresate copiilor sa faca referire la alimente sanatoase, ce indeplinesc criteriile de nutritie.  
Drept urmare, incepand luna ianuarie 2012, site-urile de prezentare ale companiilor vor fi modificate in asa fel incat cei mici sa fie atrasi spre o dieta echilibrata si sanatoasa.
McDonald’s, liderul pietei de fast-food, s-a alaturat si el acestui demers si urmeaza ca in perioada urmatoare sa isi adapteze strategia de marketing la angajamentele comune.  
Odata cu alaturarea renumitei companii fast-food, grupul format in jurul „Legamantului European” s-a extins la peste 80% din piata de comercializare a produselor alimentare din Europa.
In perioada 2005-2011, expunerea copiilor la reclame de promovare a unor produse nesanatoase a scazut cu 79% in cazul programelor dedicate acestora si cu 29% la nivelul tuturor programelor.  
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0