Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Leo Burnett Romania a ajuns la varsta majoratului

Tags: leo burnett, 18 ani, majorat, target

In 1994, doi tineri creativi puneau bazele agentiei de publicitate Target Advertising, un proiect nascut din pasiunea pentru comunicare si dorinta lucrului bine facut. In nici un an de la infiintare, agentia devenea reprezentanta locala a retelei internationale Leo Burnett. De la momentul acela au trecut 18 ani. Carevasazica, Leo Burnett Romania tocmai isi serbeaza majoratul.
In toamna acestui an, agentia de publicitate Leo Burnett&Target implineste 18 ani de activitate si investitie in creativitate, informeaza un comunicat PRwave.

Daca initial Leo Burnett&Target a demarat cu o echipa formata din 3 oameni, dupa primul an agentia obtinea primul client multinational, Procter&Gamble, o colaborare care continua cu succes si astazi.

In 1997, se alatura grupului creativ de la Leo si Bogdan Naumovici, care aduce cu sine un suflu nou din punct de vedere creativ. In mai putin de 10 zece ani, micuta agentie dintr-un apartament de pe Bulevardul Unirii isi mareste de zece ori numarul angajatilor si castiga primul premiu international la festivalul de publicitate Golden Drum.

Sloganuri precum "Tu nimic, Batman, Batman! " sau "Laser, frate" din reclamele pentru Altex, campanii precum "Ziua Bărbatului” pentru Bergenbier, “Tide pentru supermame” pentru Procter&Gamble, “Dinozaurii” realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, dar si multe altele au intrat in istoria publicitatii romanesti.

Cu numeroase participari la festivalurile nationale si internationale de strategie si creativitate, Leo Burnett este cunoscuta drept agentia de publicitate din Romania detinatoare de sase ori a titlului de Agenția anului la ADOR, singurul festivalul de publicitate de pe piata locala.

Agentia a colaborat cu peste 30 de branduri locale si internationale, majoritatea fiind lideri in segmentul categoriilor respective.

„Le multumim clientilor, colaboratorilor, tututor colegilor si Burnetterilor de ieri si de azi pentru curajul de a fi alaturi de noi, pentru increderea in ideile noastre, pentru ca am tins impreuna catre stele si am reusit sa spunem povesti de succes” au declarat Ioana Iordache, CEO al grupului Leo Burnett si Stefan Iordache, COO al grupului Leo Burnett.



Alaturi de Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks si 2 Parale, Leo Burnett & Target face parte din grupul Leo Burnett. Din 1994 si pana in prezent, grupul si-a extins aria de expertiza prin companii specializate in creatie, media, relatii publice si comunicare digitala, fiind cel mai dinamic si mai premiat grup de comunicare din Romania - cu un palmares de aproximativ 300 de premii si un numar impresionant de nominalizari la cele mai prestigioase festivaluri de profil. Portofoliul de clienti al celor 8 companii insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016