Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

McDonald's ofera milioane de carti pentru promovarea Happy Meal

Tags: mcdonald's, promotie, happy meal, copii, carti pentru copii, parinti

McDonald's ofera noua milioane de copii ale cartii pentru copii 'War Horse'a autorului Michael Morpurgo (carte ecranizata anul trecut de cunoscutul regizor Steven Spielberg), ca parte a campaniei lansata sub brand-ul Happy Meal ce are ca scop imbunatatirea gradului de alfabetizare a copiilor din Marea Britanie, informeaza brandrepublic.com.
Actiunea debuteaza astazi (11 ianuarie) si preceda si campania TV sub semnatura Leo Burnett, care va incepe in februarie.

McDonald's a batut palma si cu editura HarperCollins pentru colectia "Mudpuddle Farm" scrisa de Morpurgo, autorul cartii "War Horse". Vorbim in total de sase titluri care vor fi disponibile in timpul promotiei.

Se prevede ca aceasta campanie va fi intampinata si de critici aspre, caci multi considera cartile doar capcana folosita pentru a-i face pe parinti sa cumpere meniuri Happy Meal.

Dar National Literacy Trust, organizatia britanica ce si-a propus sa schimbe vietile copiilor prin lectura, sustine ca, in conformitate cu ultimele studii, opt din zece familii calca pragul lantului de restaurante fast-food si unu din trei copii nu are nicio carte acasa. Toate aceste date justifica gestul McDonald’s si ii da credibilitate.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0