Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Mediul online ne face sa cumparam mai mult

Tags: cumparaturi online, comert electronic, mediul online, plata online

Lucrurile nu doar ca par, dar chiar sunt la un click distanta. Haine care se afla in acest moment in depozite in Statele Unite ajung la tine in doar cateva zile. Banii se transmit online, iar cumparaturile nu s-au facut niciodata mai simplu.
Tentatia este atat de mare incat comertul online nu poate decat sa atinga, in viitor, limite neimaginabil de inalte. Magazine care nu mai au nevoie de spatiu fizic au reusit sa cunoasca un succes nebun, iar afaceri care in mediul real nu ar fi reusit niciodata sa se puna pe picioare sunt acum adevarate branduri, renumite in toata lumea.

Mediul online este, fara indoiala, cel mai propice pentru dezvoltarea unui business axat pe comert. Ce ne face insa atat de receptivi la a cumpara? De cand am inceput sa renuntam la dorinta de a pipai hainele pe care le cumparam, de a ne asigura ca pantofii nu ne strang si ca putem merge cu ei sau de la a rasfoi o carte inainte de a o pune in cos?

Daca dorim sa testam, clipuri video din partea celor care au achizitionat produsul ne sterg orice urma de indoiala. Online-ul isi gaseste cai proprii prin care sa ne convinga sa cumparam. Si reuseste de minune!

Mai mult decat atat, un studiu arata ca 40% dintre respondentii americani supusi sondajului au declarat ca fac cercetare pe Internet inainte de a cumpara un produs chiar in timp ce se afla in magazinul respectiv.

In mod cert, Internetul a devenit acel spatiu care iti ofera informatiile pe care cumparatorul s-ar putea fie sa nu ti le spuna din anumite motive, fie sa nu le cunoasca. Toate aceste metode par insa sa declanseze in noi dorinta puternica de a face cumparaturi.

Gestul de a scoate portofelul din buzunar isi pierde astfel sensul atunci cand click-urile devin echivalentul alegerii produselor din raft. Ne-am obisnuit sa cumparam online dupa ce, in prealabil, ne-am obisnuit sa ne petrecem timpul online in diferite moduri.

Cum credeti ca vom cumpara mai mult peste cinci ani? Vom mai avea aceeasi dorinta de a ne plimba prin magazine sau vom prefera din ce in ce mai mult sa achizitionam totul din fata calculatorului?
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0