Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Nutline comunica pe gustul microbistilor
Tags: nutline, campanie, fotbal, ia-ma la meci, chio, saatchi saatchi, campionat european de fotbal
Ce merge cel mai bine cu fotbalul, in afara de bere? Semintele, desigur. Si pentru ca sunt atat de apreciate pe la noi, exista si un brand dedicat acestora, devenit foarte popular printre microbisti. Asa se face ca, pe intreaga durata a Campionatului European de Fotbal, brandul Nutline a decis sa desfasoare o campanie de comunicare cu specific. Lui i s-a alatura si Chio.
Ce merge cel mai bine cu fotbalul, in afara de bere? Semintele, desigur. Si pentru ca sunt atat de apreciate pe la noi, exista si un brand dedicat acestora, devenit foarte popular printre microbisti. Asa se face ca, pe intreaga durata a Campionatului European de Fotbal, brandul Nutline a decis sa desfasoare o campanie de comunicare cu specific. Lui i s-a alatura si Chio.
Spoturile TV Nutline includ momente interactive realizate impreuna cu actorii Mihai Bobonete (cunoscut ca Bobo) si Catalin Neamtu (zis Neamtu), personaje deja consacrate in comunicarea Nutline.
Odata cu noua campanie, Intersnack anunta si doua produse noi pentru Nutline: pachetul XL de seminte negre si noile seminte pestrite cu gust de paprika.
Campania cuprinde si doua promotii care le ofera consumatorilor mai mult produs la acelasi pret, pentru meciurile cu prelungiri.
"Pentru noi, ca agentie de brand a lui Chio, a fost foarte ofertant sa comunicam cele doua branduri in conexiune cu evenimentul anului in materie de fotbal. Atat Chio, cat si Nutline au pozitionari bine intemeiate si diferentiate in piata de snacksuri sarate. Ne bucuram ca am avut ocazia sa continuam constructia, cu ocazia acestei campanii de comunicare, a imaginii celor doi parteneri ideali de luat la meci, nelipsiti la vizionarea celor mai asteptate meciuri ale anului", spune Carmen Barda (Group Account Director, Saatchi & Saatchi).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
3.88
din 5
- 4 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.