Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Olimpici in sport, olimpici in publicitate

Tags: olimpiada, sportivi, branduri, jocurile olimpice londra, reclame sportivi

De vreme ce Jocurile Olimpice de la Londra reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente sportive ale anului, nu doar publicul sta cu ochii pe competitii, ci si marketerii. Marile companii cauta printre cei peste 10.000 de participanti viitorii promoteri ai brandurilor lor. Unii insa se afla deja in vizorul lor.
Iata care sunt atletii cu cel mai mare potential publicitar de la Olimpiada, potrivit AdAge.

1. Usain Bolt (Jamaica) – cunoscut drept „cel mai rapid om din lume”, Bolt a castigat trei medalii de aur la editia precedenta a Jocurilor Olimpice si un contract de publicitate cu Puma, care-i aduce anual 5 milioane de dolari.


2. Kevin Durant (SUA) – basketbalistul a castigat o medalie de aur la Jocurile Olimpice din 2008, avand incheiate contracte de publicitate cu Nike, EA Sports si Sprint.


3. Jessica Ennis (Marea Britanie) – la 25 de ani este deja preferata publicitarilor britanici, iar pe masura ce cariera sa va aduna medalii are sanse sa devina si preferata Europei.


4. Leryn Franco (Paraguay) – are atuul unui chip foarte frumos, numai bun de utilizat in campanii de marketing, insa va mai avea nevoie de ceva popularitate, acea popularitate pe care i-o poate aduce o medalie de aur la Olimpiada de la Londra.


5. Lebron James (SUA) – este deja faimos si castiga din publicitate 50 milioane de dolari. Totusi, mai e loc de mai bine.


6. Ryan Lochte (SUA) – este al doilea mare inotator al lumii, insa are de infruntat celebritatea lui Michael Phelps. Asa ca are nevoie de
o medalie de aur.


7. Lolo Jones (SUA) – frumoasa atleta este printre putinii sportivi care isi permit sa incheie contracte de publicitate fara a avea neaparata nevoie de o salba de medalii.


8. Oscar Pistorius (Africa de Sud) – cunoscut si sub numele de „Blade Runner”, atletul are ambele picioare amputate de sub genunchi si poarta proteze speciale pentru a putea concura la Olimpiada. A fost nominalizat in top 100 cei mai influenti oameni din lume realizat de revista Time. Cu alte cuvinte, are toate sansele sa isi spuna povestea printr-o campanie de marketing impresionanta.


9. Hope Solo (SUA) – trasaturile telegenice i-au adus deja contracte cu Getorade si Bank of America, insa o medalie de aur i-ar aduce inca si mai multa popularitate si companii dornice sa fie imaginea produselor lor.


10. Liu Xiang (China) – este una dintre cele mai mari vedete publicitare ale Chinei. Sportivul are incheiate contracte cu Coca-Cola si Visa care-i aduc anual 2 milioane de dolari.

    
           
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016