Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Pasiune si varietate, ingredientele unei campanii semnate de GMP pentru Dolce Sport

Tags: dolce sport, campanie, gmp advertising, reclama dolce sport

Sub sloganul “Orice Sport iubesti, il vezi la Dolce Sport”, GMP Advertising a creat campania de awareness pentru Dolce Sport, canalul de sport al Romtelecom, informeaza un comunicat al agentiei.
Platforma de comunicare are in componenta sa reclame TV, radio, online si in presa scrisa, materiale in magazine, OOH si o componenta de Direct Marketing. Fiecare sport in parte se beneficiaza de executii personalizate, menita sa surprinda si sa exploateze comportamentul aparte al iubitorilor adevarati ai sportului.
 
Platforma de comunicare subliniaza varietatea de sporturi pe care canalul TV le ofera si continutul bogat adus de acesta publicului. Conceptul campaniei a pornit de la ideea ca orice competitie induce trairi atat de intense pasionatilor de sport, incat cliseele din domeniu sunt preluate in viata de zi cu zi.
 
„Atunci cand pasiunea pentru sport depaseste cotele normale, oamenii isi schimba comportamentul in mod radical. Noi ii putem vedea peste tot pe acesti pasionati acasa, in supermarketuri, pe holurile cladirilor de birouri, in fata blocului si oriunde am merge. Pornind de la acest gand, echipa de creatie a ilustrat pasiunea pentru sporturi intr-o maniera comica, dar care subliniaza faptul ca Dolce Sport este „Sport All Inclusive”, iar orice fan isi regaseste aici sportul preferat. Este o platforma care striga cat de tare poate „pasiune” si „varietate””, spun reprezentantii GMP Advertising.

Campania a debutat in luna iunie cu executiile „Supermarket” si „Office”, promovand UEFA Euro 2012, urmate de „Pepenele pentru NBA” si „Faina”, „Mireasa”, „Merele” si „Covoarele” pentru Olimpiada de la Londra. Campania va continua de-a lungul anului cu executii de aceeasi maniera, care sa anunte alte competitii difuzate de Dolce Sport.

Supermarket


Mireasa


Faina
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0