Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Romanii sunt destepti... si nominalizati la Eurobest 2012
Tags: eurobest, festival publicitate, romanii sunt destepti, vezi dincolo de limite, finalisti eurobest
Cel mai important festival european dedicat publicitatii - Eurobest - si-a anuntat finalistii la 12 din cele 15 categorii ale festivalului. Printre ei se afla si doua agentii romanesti cu doua campanii de suflet.
Cel mai important festival european dedicat publicitatii - Eurobest - si-a anuntat finalistii la 12 din cele 15 categorii ale festivalului. Printre ei se afla si doua agentii romanesti cu doua campanii de suflet.
„Romanii sunt destepti” a agentiei McCann Erickson si „Vezi dincolo de limite” a Webstyler + GMP sunt cele doua lucrari romanesti care se afla inca si mai aproape de premiile Eurobest.
Deja celebra si mulipremiata campanie „Romanii sunt destepti” a primit nu mai putin de 7 nominalizari la 3 categorii: Direct – cu 2 nominalizari pentru Best Use of Digital Media si FMCG, Media – cu 3 nominalizari pentru Best Use of Digital Media, FMCG si Use of Integrated Media si PR – cu 2 nominalizari pentru Best Use of Media Relations si Consumer Products.
Tot in categoria PR, dar pentru Corporate Reputation a fost nominalizata si campania „Vezi dincolo de limite” semnata de Webstyler + GMP pentru clientul Romtelecom, brand Dolce Sport. De altfel, este pentru prima data cand o agentie digitala din Romania reuseste sa impresioneze juriul si sa obtina un shortlist la acest festival.
„Ma bucur ca am obtinut prima nominalizare a unei agentii digitale din Romania la Eurobest. Avand in vedere standardul foarte ridicat al acestui festival, de altfel cel mai important festival european, nominalizarea campaniei Vezi Dincolo de Limite e o confirmare a calitatii creative a echipei reunite Webstyler + GMP, pe care o felicit pentru ca am spart gheata si la Eurobest!”, a declarat Bogdan Nitu (General Manager Webstyler).
Gala festivalului va avea loc fix de Ziua Romaniei, pe 1 decembrie.
Deja celebra si mulipremiata campanie „Romanii sunt destepti” a primit nu mai putin de 7 nominalizari la 3 categorii: Direct – cu 2 nominalizari pentru Best Use of Digital Media si FMCG, Media – cu 3 nominalizari pentru Best Use of Digital Media, FMCG si Use of Integrated Media si PR – cu 2 nominalizari pentru Best Use of Media Relations si Consumer Products.
Tot in categoria PR, dar pentru Corporate Reputation a fost nominalizata si campania „Vezi dincolo de limite” semnata de Webstyler + GMP pentru clientul Romtelecom, brand Dolce Sport. De altfel, este pentru prima data cand o agentie digitala din Romania reuseste sa impresioneze juriul si sa obtina un shortlist la acest festival.
„Ma bucur ca am obtinut prima nominalizare a unei agentii digitale din Romania la Eurobest. Avand in vedere standardul foarte ridicat al acestui festival, de altfel cel mai important festival european, nominalizarea campaniei Vezi Dincolo de Limite e o confirmare a calitatii creative a echipei reunite Webstyler + GMP, pe care o felicit pentru ca am spart gheata si la Eurobest!”, a declarat Bogdan Nitu (General Manager Webstyler).
Gala festivalului va avea loc fix de Ziua Romaniei, pe 1 decembrie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Mai multe articole despre eurobest
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.