Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Pizza Hut cauta vedete printre fani

Tags: pizza hut, campanie, super bowl, reclama, fani, crowdsourcing

Cel mai asteptat si urmarit eveniment sportiv de pe continentul nord-american, Super Bowl, constituie un prilej pentru marile companii sa initieze campanii publicitare cu maxima audienta. Este si cazul brandului Pizza Hut care a demarat o competitie muzicala dedicata fanilor sai de pe Facebook.
Pe 1 ianuarie, lantul de pizerii a lansat un spot TV prin intermediul caruia isi invita fanii sa realizeze propria versiune a unui cantec publicitar conceput pentru Pizza Hut. Intitulata „Cantecul de 10$”, melodia va sta la baza unei reclame difuzate inainte de inceperea meciului din cadrul Super Bowl. Termenul limita pentru transmiterea inregistrarilor este 15 ianuarie.
Competitia va avea 6 castigatori, toate compozitiile castigatoare urmand sa fie incluse intr-un montaj publicitar de 30 de secunde.  
Cu o luna inainte de Super Bowl, crowdsourcingul pare sa revina in actualitate. Anul trecut, PepsiCo a fost singurul brand care a difuzat in timpul celei mai importante competitii sportive o reclama creata de public. De fapt, compania a prezentat 6 astfel de reclame pentru brandurile Pepsi Max si Doritos. Anul acesta, PepsiCo pregateste un singur spot publicitar creat de fanii sai, insa, pe langa Pizza Hut, si Chevrolet va difuza o reclama nascuta din crowdsourcing.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0