Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

‭Poate o reclama trista sa reziste criticilor?

Tags: reclama, critici, at&t, sotie, strategie de marketing, cupluri

Singura valoare a unui spot publicitar rezida doar in forta vanzarilor? Compania americana de telecomunicatii, AT&T pare sa raspunda DA la aceasta intrebare, punand impreuna un barbat cu aspect de tocilar si o scorpie de nevasta, pentru a promova convorbiri gratuite nelimitate. Se pare insa ca nu toata lumea a intampinat campania cu bratele deschise.
Poate publicitarul creator stie ceva ce carcotasii nu au observat si spotul este unul senzational. Poate agentia sau brand-ul incearca intentionat sa supere, ca strategie de marketing.
 
Campania pentru mesaje nelimitate oferite de AT&T este afectuos intitulata „Ar fi trebuit sa ma marit cu John Clark“: un ochelarist inofensiv ii spune sotiei care gradinareste  ca a cumparat pentru toata familia optiunea de mesaje nelimitate de la AT&T. Ea il dojeneste pentru ca nu i-a cerut parerea si bolboroseste ca ar fi trebuit sa se marite cu altcineva. Raspunsul lui timid este ca minutele au fost gratuite.
 
Ambele personaje sunt intentionat create sa fie dezagreabile. El este un invins, ea este o scorpie. Poate brand-ul a gresit cand a ales sa defineasca o relatie in jurul valorii unei decizii a consumatorului. Daca platesti in plus pentru niste minute este o confirmare a faptului ca sotia s-a casatorit cu cine nu trebuia. Descoperirea ca minutele sunt gratuite il recompenseaza. Este pur si simplu nedemn.
 
Poate ca AT&T targeteaza cuplurile nesatisfacute sau restul lumii trebuie sa simta bine prin comparatie si sa asocieze brand-ul cu placearea (sic!).
 
Reclama este aproape unanim criticata. Caci lumea nu intelege cum ar trebui reclama sa ne faca sa ne dorim sa aderam la planul propus.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0