Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Porcul Antrefrig se intoarce

Tags: antrefrig, campanie, porc albastru, comentezi, pate

Va mai amintiti de el? Este celebrul porc albastru care, la inceputul anilor 2000, striga intr-o doara „Comentezi?”. Neobisnuita mascota a fost varful de lance al uneia dintre primele campanii publicitare romanesti iesite din comun. Acum, brandul pentru care a „lucrat” a decis sa-l reinvie.
Pentru a celebra 100 de ani de existenta a marcii, Antrefrig – aflat in portofoliul Hame Romania – relanseaza campania "Porcul albastru". Dezvoltata de Young&Rubicam, campania neconventionala a apropiat gama Antrefrig de o categorie de consumatori moderni, cu un ritm de viata alert, inclinati sa consume gustari accesibile si rapide.

Brandul a beneficiat de retete, ambalaje si design create in specificul anilor care l-au consacrat pe piata romaneasca, iar relansarea pe piata locala a contribuit la cresterea vanzarilor companiei cu 58% pe trimestrul I al anului 2012 fata de aceeasi perioada din 2011 si 2008 - an in care compania si industria de profil au obtinut cele mai bune rezultate, potrivit reprezentantilor companiei.

"Faptul ca produsele noastre – fabricate in Romania – sunt intr-o masura tot mai mare apreciate de consumatori ne da convingerea ca valorile pe care Hame si le-a asumat, de brand modern si inovator, preocupat de nutritia omului modern, dar in acelasi timp cu respect pentru specificul local, sunt in concordanta cu asteptarile tot mai ridicate ale unei piete oricum foarte pretentioase, cum este cea romaneasca",spune Marcela Mitackova (Marketing and Development Director, Hame Holding).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.25 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

George 25-Apr-2012 11:29:28

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0