Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Puma lanseaza primul post de radio de brand din Romania

Tags: puma, radio zebra, post de radio online, post de radio brand

Exista numeroase modalitati prin care se poate realiza promovarea unui brand si totodata apropierea sa de comsumatori. Social media este, desigur, o varianta nu doar la moda, ci chiar eficienta. Insa comunicarea poate merge inca si mai departe de atat.
Pentru a da libertate de expresie fanilor sai, Puma a ales o modalitate ceva mai neconventionala: a creat un post de radio online, devenind primul brand care face acest lucru in Romania.
 
Se numeste Radio Zebra, iar scopul sau este de a le oferi fanilor Puma posibilitatea de a interactiona cu brandul, de a da feedback, de a fi pusi in tema cu cele mai noi proiecte locale si internationale si nu in ultimul rand de a asculta muzica lor preferata.


 
"Obiectivul pe care ni l-am stabilit este sa fim cel mai cool post de radio si nu sa vanam primul loc, pentru ca nu ne intereseaza sa ne adresam la cat mai multi oameni, ci celor care conteaza pentru noi, pentru brandul nostru", a declarat pentru IQads Adina Militaru (Marketing Director Romania & Bulgaria, PUMA Sports Romania).
 
Conceptul sub care s-a lansat postul de radio este "Run by PUMA", ceea ce presupune ca Radio Zebra este o investitie 100% PUMA si ca brandul se implica activ in tot ce tine de activitatea site-ului RadioZebra.ro, a contului de Facebook, a invitatilor, a playlistului, a evenimentelor.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0