Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
RTC s-a rebranduit
Tags: brandient, rtc, birotica, rebranding rtc, identitate vizuala
RTC, compania cu cel mai mare volum de vanzari pe piata solutiilor pentru birou din Romania, s-a regandit pe sine si se prezinta cu o imagine proaspata ca urmare a achizitiei companiei de catre fondul international de investitii Oresa Ventures.
RTC, compania cu cel mai mare volum de vanzari pe piata solutiilor pentru birou din Romania, s-a regandit pe sine si se prezinta cu o imagine proaspata ca urmare a achizitiei companiei de catre fondul international de investitii Oresa Ventures.
Agentia a propus o "brand idea" construita in jurul principalului avantaj competitiv al RTC, esenta promisiunii reunind pe de o parte gama completa de produse si pe de alta parte relationarea simpla, usoara si prietenoasa, se arata in comunicatul de presa Brandient.
Noul slogan de brand "O zi buna la birou!" este menit sa exprime intr-o maniera prietenoasa esenta serviciilor companiei, avand si rolul de a imprima organizatiei un comportament orientat catre client, intr-o maniera clar asumata.
Abordarea vizuala este una minimalista, pusa insa in evidenta de o paleta de culori pastel.
"Scris cu litera mica, dar sigura, si incadrat intr-o forma extrem de simpla, logoul vorbeste despre modul in care serviciile RTC iti pot face ziua de lucru mai usoara, in timp ce complexitatea gamei si a serviciilor a fost lasata pe seama celor doua puncte din final care sugereaza o oferta diversificata si potential nelimitata", explica Ciprian Badalan (Senior Designer Brandient).
Noua identitate vizuala si noua retorica a companiei au fost sustinute si aplicate pe principalii vectori de comunicare, in timp ce experienta cu brandul a fost intarita prin cateva sesiuni de brand engagement cu management-ul.
RTC este liderul in birotica si papetarie din Romania, avand cea mai extinsa gama de produse si cel mai mare portofoliu de branduri.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre brandient
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.