Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

4 proiecte romanesti, premiate la Rebrand Global Awards 2012

Tags: rebrand global awards 2012, rebranding, hert design, scandia food, bitdefender, naturlich

In ultimii ani, creatiile publicitare romanesti au incantat juriul de la competitiile internationale de gen. Si daca pana acum spoturile au adunat cele mai multe premii, pare sa fi venit in sfarsit vremea unor proiecte mai deosebite, cum sunt cele de rebranding.
Patru proiecte romanesti au fost premiate la competitia globala Rebrand Global Awards 2012. Este vorba despre proiectele de rebranding pentru Scandia Foods, HERT Design, Bitdefender si Naturlich.

Scandia Food (Seed Consultants) – Noua identitate vizuala a apelat la literele de tip script, ca o reamintire a trecutului indelungat al companiei. Logo-ul inglobeaza simbolul puternic si memorabil al cornului abundentei, care induce ideea de diversitate si savoare a produselor companiei.

Identitatea vizuala a Scandia Food a fost premiata la categoria “Merit” din cadul Rebrand Global Awards.


Hert Design (Seed Consultants)
– Platforma de brand pentru Hert Design a fost creata tot de Seed Consultants in jurul promisiuniunii brandului de a stimula creativitatea clientilor sai, de a-i provoca sa viseze si sa-si creioneze propriile idei. Identitatea vizuala este construita in jurul formei creionului, care exprima ideea potrivit careia orice vis indraznet este posibil.

Proiectul a primit un premiu la categoria “Notable”.

Bitdefender (Brandient)
– A apelat la simbolul dragonului-lup al dacilor, menit sa-i reflecte originile. Cu toate acestea insa, logo-ul este prezentat  intr-o varianta moderna, relevanta pentru prezentul digital.

Proiectul de rebranding a fost premiat la categoria “Distinction”.

Naturlich
(BrandTailors) – Numele reuneste atat atributele exprimate de intelesul cuvantului in limba germana („naturlich” = bineinteles), cat si conceptul brandului (natural). De asemenea, brandul incorporeaza entuziasmul angajatilor, exprimat prin intermediul semnul de exclamatie cuprins in logo.

Acest proiect a fost premiat la categoria “Merit”.

Rebrand 100 Global Awards este singura competitie internationala care noteaza eficienta proiectelor de rebranding. In cadrul competitiei se inscriu anual un numar impresionant de proiecte de catre agentii de pe tot globul.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0