Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Site-ul sunca si sunca site

Tags: site, bacon, site din sunca, kraft homestyle, bleacher report

Daca nu e fastuoasa, o lansare de produs trebuie cel putin sa fie neobisnuita. Cu alte cuvinte, sa fie suficient de indrazneata pentru a iesi in evidenta si suficient de atractiva pentru a fi tinuta minte. Daca sunca vi se pare in acest sens un produs banal, cu prea putine posibilitati creative, aflati ca dispune totusi de un mare atu: dezlantuirea poftelor.
Si tocmai pe acest lucru a mizat Kraft Homestyle atunci cand si-a propus sa promoveze un nou produs al companiei pe baza de bacon. S-a folosit pentru asta de doi maestri bucatari, 1.000 de bucati de bacon si de BleacherReport.com,  unul dintre cele mai populare site-uri sportive din SUA, care are peste 25 milioane de vizitatori unici.

Ideea a fost simpla, doar ca mai dificil de pus in practica, intrucat s-a dorit „baconizarea” reala si digitala a site-ului cu pricina.

Drept urmare, in prima faza cei doi maestri bucatari, impreuna cu ajutoarele lor, au realizat o replica a site-ului din bucati de sunca prajita. S-au folosit 1.000 de astfel de bucati, din care 100 si-au gasit sfarsitul in pantecele membrilor echipei, dupa cum ne spune chiar clipul de prezentare.

Odata finalizata opera culinara, maestrii fotografi au captat totul pe pelicula, iar imaginile au fost asezate cu grija pe site-ul BleacherReport.com. Cei care il accesau puteau da click pe butonul de pe pagina principala pentru a trece din versiunea clasica a site-ului in cea „baconizata”, in care link-urile si imaginile raman aceleasi insa fundalul este complet realizat din bucati de sunca prajita.

Isprava celor de la Kraft Homestyle a fost conceputa si pusa in practica de catra agentia de publicitate online CP+B. Ideea de la care s-a pornit se refera la faptul ca orice merge mai bine cu putina sunca. Chiar si website-urile.

„Stim ca oamenii urasc bannerele la fel de mult pe cat iubesc bacon-ul, asa incat avea sens sa incercam a ne folosi de una pentru a o contracara pe cealalta. In plus, am fost norocosi sa lucram cu un clinet care a inteles ca uneori este nevoie sa faci lucruri neobisnuite, precum acela de a realiza un site pe baza de carne”, explica reprezentantii agentiei de publicitate, citati de Mashable.com.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0