Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Un concept de marketing care iti poate aduce succesul

Tags: concept de marketing, produs, public tinta, consumator, dezvoltare afacere, beneficii produs, nevoi consumator

La ce se refera un concept de marketing? Ce ne poate asigura succesul intr-o afacere? Unde exista cel mai mare risc sa gresim si cum putem evita un esec total? Care sunt factorii care ne pot asigura ca nu pasim pe drumul gresit atunci cand vine vorba de dezvoltarea afacerii?




Dincolo de regulile generale in marketing care tin de target si de planul de dezvoltare, in spatele oricarei afaceri de succes se ascunde un concept puternic. Orice afacere care cunoaste succesul are astfel la baza acelasi factor: combinatia ideala dintre un beneficiu clar si perspectiva consumatorului in legatura cu acel beneficiu.

Mai exact, conceptul de marketing reprezinta reprezentarea mentala a beneficiului pe care consumatorul targetat crede ca il va primi in momentul in care vor cumpara de la tine produsul sau serviciul respectiv.

Tot pe scurt, daca vreti, ar trebui sa ii raspundem consumatorului intr-un mod convingator si seducator la intrebarea: "De ce as cumpara de la tine?".

Trebuie sa retinem ca exista doua tipuri de concepte in aceasta situatie:

- cel care descrie produsul oferit si care este folosit pentru a afla in ce masura prezinta interes pentru  potentialii cumparatori;

- conceptul de pozitionare care incearca sa vanda beneficiile clientului oferindu-i acestuia un context relevant si profitand de o convingere reala a potentialului client.

O afacere care nu se situeaza pe un plan original si bine definit nu se va deosebi (si nici nu va sti cum) de competitie. In plus, exista riscul ca publicul consumator sa pozitioneze brandul, iar aceasta situatie poate sa fie, de multe ori, cea care aduce esecul unei afaceri.

Sa ne gandim ca, desi vindem un produs similar cu alte zece existente pe piata, trebuie sa identificam acel beneficiu si acea convingere care vizeaza exact tipul nostru de consumator. Trebuie sa vedem ce problema rezolva afacerea noastra, ce nevoi indeplineste produsul si ce beneficii ofera.

Beneficiile ar trebui exprimate in limbajul pe care il foloseste si publicul tau tinta. Nenumarate situatii in care afacerile par sa nu mai cunoasca directia potrivita pot fi rezolvate prin pozitionarea corecta a conceptului de marketing pe piata.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0