Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un nou trio de marketing: Coke Zero, Play Station si MSN

Tags: coca cola, coke zero, coke zero gaming zone, play station, it's possible

Cand vor sa-si sporeasca influenta asupra consumatorilor, companiile is dau mana, fac aliante. Pare ciudat? Nu, nu este. De fapt, a devenit un lucru tot mai comun ca marile branduri sa formeze cate un duo sau trio de marketing menit sa potenteze succesul unei campanii. Acesta este si cazul Coca-Cola care a incheiat recent un parteneriat cu Play Station, brandul de jocuri video al celor de la Sony. Totul sub supravegherea MSN.
Desi poate parea varianta ideala pentru doamnele si domnisoarele care tin la propria silueta, cea mai recenta campanie a Coca-Cola Zero nu este adresata femeilor.
Barbat, intre 25 si 44 ani, pasionat de jocuri pe calculator. Acesta este de fapt publicul catre care tinteste acum varianta light a celei mai cunoscute bauturi racoritoare din lume. Iar pentru a ajunge la ei compania a incheiat un parteneriat cu Play Station. Asa s-a nascut Coke Zero Gaming Zone, o platforma online cu jocuri, despre jocuri si stropita din belsug cu Coke Zero.  
La aceasta intelegere a luat parte si MSN, reteua companiei Microsof, care gazduieste si alimenteaza site-ul cu cele mai noi informatii in materie.
Coke Zero Gaming Zone s-a lansat in urma cu trei luni in Marea Britanie si in alte opt state europene si se anunta a fi un succes, site-ul inregistrand deja peste 2 milioane de vizitatori.
Totul face parte dintr-o campanie mai ampla a Coca-Cola, aflata sub sloganul „It’s possible”. Iata unul dintre clipurile ei de promovare.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii