Vopsea cu zero deranj, un concept publicitar marca Propaganda
Tags: duraziv fara miros, reclama, duraziv zero deranj, propaganda
Daca nu isi sufleca chiar ei manecile pentru a se apuca singuri de treaba, romanii au mesterii lor la care sa apeleze in caz de nevoie: instalatori, electricieni ori zugravi cu state vechi in intreprinderile comuniste de odinioara si veniti pe recomandarea venicilor si prietenilor. Doar ca „vrednicia” lor le da uneori emotii, emotii care au fost exploatate cu succes in campania de promovare a vopselei Duraziv Fara Miros.
Daca nu isi sufleca chiar ei manecile pentru a se apuca singuri de treaba, romanii au mesterii lor la care sa apeleze in caz de nevoie: instalatori, electricieni ori zugravi cu state vechi in intreprinderile comuniste de odinioara si veniti pe recomandarea venicilor si prietenilor. Doar ca „vrednicia” lor le da uneori emotii, emotii care au fost exploatate cu succes in campania de promovare a vopselei Duraziv Fara Miros.
Leo Burnett pentru apa Bucovina, astazi punctam din nou la capitolul reclame romanesti. De data aceasta, creatia ii apartine agentiei Propaganda, care si-a pus talentul la bataie in slujba produslui Duraziv Fara Miros.
Campania de promovare cuprinde 1 spot TV de 30 de secunde, 2 spoturi radio de 30 de secunde, POSM si bannere video, toate menite sa comunice principalul avantaj al vopselei: acopera sanatos cu zero deranj.
Regizat de Radu Jude, spotul TV aduce in scena trei mesteri zugravi care pun in evidenta atributele vopselei Duraziv Fara Miros, executand o lucrare chiar cu clientii in casa.
"Spusa cu ironie si haz, povestea pastiseaza ‚emotiile prin care trec romanii cu mesterii lor – profesionisti dibaci care, nici cu o vopsea fara miros, pe care n-o simti, nu reusesc sa execute o lucrare cu zero deranj. Totul este o gluma, bineinteles, caci cu vopseaua Duraziv Fara Miros poti executa lucrari chiar si in case locuite – dupa cum remarca la finalul spotului insusi papagalul Balzac", spune un reprezentant al Propaganda.
S-ar zice ca trecem printr-o perioada prolifica. Cel putin din punct de vedere publicitar. Daca nu mai tarziu de ieri remarcam o productie publicitara autohtona de exceptie, creata deCampania de promovare cuprinde 1 spot TV de 30 de secunde, 2 spoturi radio de 30 de secunde, POSM si bannere video, toate menite sa comunice principalul avantaj al vopselei: acopera sanatos cu zero deranj.
Regizat de Radu Jude, spotul TV aduce in scena trei mesteri zugravi care pun in evidenta atributele vopselei Duraziv Fara Miros, executand o lucrare chiar cu clientii in casa.
"Spusa cu ironie si haz, povestea pastiseaza ‚emotiile prin care trec romanii cu mesterii lor – profesionisti dibaci care, nici cu o vopsea fara miros, pe care n-o simti, nu reusesc sa execute o lucrare cu zero deranj. Totul este o gluma, bineinteles, caci cu vopseaua Duraziv Fara Miros poti executa lucrari chiar si in case locuite – dupa cum remarca la finalul spotului insusi papagalul Balzac", spune un reprezentant al Propaganda.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Ultimele comentarii
Google, inteligenta artificiala si publicitatea. Marketerii vor fi incantati
"Sunt interesata de oferta dvs...."
de Adriana Cires
Cum se deschide o cafenea si cum o faci sa iti aduca profit?
"Am citit articolul si e foarte bun. Eu vreau sa-mi deschid o cafenea in Bucuresti si sunt in faza..."
de Adrian
21 de cai prin care poti crea continut viral
"Great work did by you. Informative and problem-solving content that users can easily digest can..."
de Academic Assignment Help
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.