Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Lipton si blogging-ul in cinstea ceaiului verde
Tags: blogging, lipton, campanie blogging, ceai verde, bloggeri romani, consum ceia verde
Desi s-au facut ceva pasi in acest sens, pe la noi inca nu este la moda ca brandurile sa se foloseasca de bloggerii cu influenta si priza la public pentru a-si face reclama propriilor produse. De aceea, aproape ca-ti vine sa aplauzi de fiecare data cand afli ca totusi se mai intampla. Asa cum s-a intamplat si in cazul Lipton.
Desi s-au facut ceva pasi in acest sens, pe la noi inca nu este la moda ca brandurile sa se foloseasca de bloggerii cu influenta si priza la public pentru a-si face reclama propriilor produse. De aceea, aproape ca-ti vine sa aplauzi de fiecare data cand afli ca totusi se mai intampla. Asa cum s-a intamplat si in cazul Lipton.
In etapa de teasing a campaniei, cei cinci au scris postari pe bloguri despre experienta lor cu ceaiul verde si au participat la un eveniment de presa in cadrul caruia Prof. Dr. Gheorghe Mencinicopschi a dezvaluit rezultatele unui studiul national privind consumul de ceai verde in Romania. Concluziile studiului indica faptul ca romanii asociaza in mod gresit "ceaiul" cu infuziile de plante, iar 83% nu cunosc compozitia ceaiului verde sau a ceaiului negru.
In cadrul campaniei propriu-zise, GolinHarris a organizat o serie de intalniri informale sub conceptul TeaUnions in cadrul carora bloggerii au cunoscut pe zece dintre cei mai fideli cititori ai lor. Acestea au fost urmate de un eveniment care a incurajat participantii sa retraiasca experienta oracolului din scoala generala. In fine, in ultima etapa a campaniei, agentia a comunicat pentru noul produs Lipton – Ice Tea Ceai Verde cu Lamaie.
"Ceaiul veritabil este cea mai consumata bautura la nivel mondial alaturi de apa, insa nu se bucura de o popularitate la fel de mare si in randul romanilor. Iar acest lucru se datoreaza faptului ca romanii nu cunosc beneficiile ceaiului. Scopul principal al campaniei, pe care ni-l asumam alaturi de partenerii nostri de comunicare, este sa aducem o schimbare in educatia si obiceiurile romanilor privind consumul de ceai", spune Dana Iordache (Regional Marketing Manager Lipton).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.