Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

4 mituri despre marketingul... tiparit

Tags: management si marketing, print, dispozitive electronice, mituri marketingul in print

Vorbim, daca vreti, despre marketingul care foloseste hartie sau despre marketingul care functioneaza in offline. Daca multe bile negre au inceput sa rasara in ce priveste printul odata cu dezvoltarea online-ului, e bine sa stim ca nu tot ce se zvoneste si argumenteaza printr-o atitudine eco e neaparat si adevarat in intregime.

Iata cateva mituri despre marketingul pe print. Iar daca partenerii tai de afaceri sau clientii sunt ingrijorati de sanatatea mediului, le poti explica de ce mijloacele de promovare alese de tine nu sunt oaia neagra a poluarii.

1. Nu e eco.

De regula, cea mai mare cantitate de hartie pentru fly-ere, brosuri sau pliante are la baza hartie reciclata. Poti gasi nenumarati producatori de la care sa iti achizitionezi materiale de papetarie reciclate si te poti asigura astfel ca faci un bine mediului inconjurator.

2. E ineficient.

Nu putem sa renuntam sa credem in print si, cel mai probabil, acest lucru va continua sa fie prematur si peste 100 de ani. Asa cum televizorul nu a murit odata cu aparitia Internetului, nici printul nu o sa dispara doar pentru ca citim si in online. Prin urmare, marketingul pe print continua sa fie eficient.

3. Poate fi inlocuit de dispozitive electronice.

Dispozitivele electronice continua sa fie o alternativa. In plus, ceea ce e gandit pentru online nu poate fi intotdeauna transpus in print si invers. Alteori, s-ar putea sa fii nevoit sa printezi logo-ul brandului intr-o singura nuanta. Daca acesta a fost gandit numai pentru online, e posibil sa apara incomplet in print.

4. Optiunile sunt limitate.

Am putea spune la fel de bine ca in online optiunile sunt limitate, dar asta ar fi la fel de neadevarat. In ambele situatii, totul se rezuma la imaginatie, iar imaginatia este nelimitata. Chiar daca in print nu putem face aplicatii si dezvolta software-uri, sa nu uitam ca in mediul real avem avantajul unei lumi tridimensionale care poate ingloba si aplicatiile din online.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016