Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Google, Facebook si Yahoo se unesc pentru combaterea phishingului

Tags: google, facebook, yahoo, phishing, spam

Cincisprezece companii importante isi vor reuni fortele pentru a realiza un sistem de combatere a phishingului prin email, o metoda prin care oamenii sunt pacaliti in a-si oferi parolele si alte detalii personale.
Printre cele 15 companii de renume se numara Google, Facebook, Yahoo, Microsoft, AOL, LinkedIn si Bank of America. Atacurile de tip phishing realizate prin email afecteaza anual milioane de persoane, email-urile fiind facute sa arate ca si cum ar proveni de la companii reale si directionand utilizatorii catre site-uri false.
 
Atunci cand utilizatorii isi introduc datele personale, precum numele, parolele, data nasterii, adresa sau contul bancar, aceste informatii sunt captate de "phisheri", deseori de pe computere compromise.
 
Cele cincisprezece companii au pus bazele unei organizatii denumite DMARC sau Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance, in scopul autentificarii email-urilor provenite de la persoane legitime si depistarea celor false de tip phishing. Acest sistem va prelua din tehnicile utilizate deja in combaterea spam-ului de catre sistemul SPF (Sender Policy Framework), care evolueaza de peste 10 ani.
 
Conform statisticilor, peste 300 de branduri se confrunta cu atacuri de tip phishing in fiecare luna. Noul sistem va solicita companiilor furnizoare de email si persoanelor care trimit email-uri sa isi autentifice email-urile. De asemenea companiile vor primi alerte de la furnizorii de email de fiecare data cand domeniul lor este utilizat intr-un mesaj fals. Aceste mesaje pot fi mutate in folderul Spam sau pot fi blocate definitiv.
 
Cu ajutorul DMARC, cei care trimit mailuri vor putea sa se asigure ca acestea sunt recunoscute ca fiind autentice de catre Google si alti furnizori de mail. Google foloseste deja acest sistem, atat pentru email-urile trimise, cat si pentru cele primite.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016