Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Un nou model de marketing. La ce se refera Modelul Prezi

Tags: e-marketing, modelul prezi, model marketing, newsletter, relatii publice

Marketingul se schimba odata cu dezvoltarea unor noi directii, fie ca vorbim despre dezvoltarea trendurilor in social media, a unor noi politici de brand management sau despre aparitia unor noi tehnologii si gadget-uri.
Daca nu putem estima ceea ce aduce viitorul in privinta noilor tehnologii, putem spune insa cu certitudine ca este important sa tinem pasul cu ce e nou.

Se discuta astfel deja despre noi modele de marketing, iar despre unul dintre acestea vom vorbi si noi astazi, pe scurt, pornind de la ideea ca oricum marketingul nu mai este ce era acum zece sau chiar cinci ani.

Charles Gold, specialist in cadrul Marketing Profs, a propus o noua modalitate de a vedea marketingul: modelul Prezi care porneste de la ideea ca e nevoie sa schimbam felul in care intelegem conceptul de marketing.

Modelul Prezi compara astfel marketingul cu o molecula in centrul careia includem nevoile clientului, diferentierea produselor si competentele principale.
 
Ceea ce tine de continut, de promovare si de sondarea pietei se afla spre marginea acestei molecule. Regasim astfel in zona de margine (si cu o arie evident mai mare) portretele-robot ale cumparatorilor, fabrica de continut (website-urile, clipurile video, blogurile, partea de design), promovarea pe piata (relatii publice, comunitati, blog, brand), precum si e-marketingul care include analizele de piata intocmite asupra online-ului (web analytics), automatizarea unor procese care tine de e-mail (newslettere) etc.

Modelul Prezi porneste de la ideea ca unele lucruri nu se schimba si ca trebuie sa le identificam mai intai pe acelea. Una dintre acestea este ca diferentierea noastra pe piata se va face intotdeauna printr-o voce unica si memorabila.

In plus, modelul Prezi atrage atentia asupra faptului ca un plan de produs poate sa provoace esecul unui produs atunci cand nu este intocmit bine. De exemplu, putem avea un produs foarte bun
care sa fie insa lansat la un pret prea mare sau prea mic fata de nivelul optim pentru targetul nostru.

Feedbackul din partea celor care folosesc produsul este, conform modelului Prezi, unul dintre cele mai importante aspecte. Doar tinand cont de experienta clientului legata de folosirea produslui putem lansa pe piata variante imbunatatite.

Noul model mai aminteste si de faptul ca e-marketingul ne permite sa experimentam, sa apasam "delete" si sa o luam de la capat.  Concluzia finala revine insa la ideea de nou in acest domeniu si de permanenta schimbare care nu trebuie sa ne ia niciodata prin suprindere.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016