Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand frumustea exploateaza digitalul: Sephora si noul sau website

Tags: sephora, website, digital, pinterest

Nu cred ca mai are cineva dubii in privinta rolului, rostului si impactului online-ului asupra comertului si marketingului. Prezentul pur si simplu nu mai poate face pact cu trecutul, iar ceea ce a fost odata doar un moft, astazi e o necesitate. Nicio companie nu-si mai permite acum sa ignore digitalul, iar unele dintre ele cauta sa il exploateze la maxim.
Sephora este o astfel de companie ce demonstreaza ca este extrem de atasata de lumea online, pe care o modeleaza cu multa pricepere si bun gust. Retailerul de cosmetice tocmai a lansat un nou website cu Pinterest inclus, dar si cu variante pentru mobil si tablete.

Integrarea Pinterest nu este neaparat o premiera in materie de website-uri, indiferent ca este vorba despre cele de prezentare sau de cumparaturi, insa Sephora a dus aceasta integrare la un alt nivel. Asa se face ca orice item existent in cadrul magazinului online are un buton „Pin it”, astfel incat acesta sa poata fi postat si pe profilul utilizatorilor Pinterest. Dar pe langa asta, Sephora are propriul ei cont pe reteua Pinterest si o pagina-concurs dedicata acestuia. In plus, cumparatorii pot accesa profilele angajatilor companiei pentru a vedea ce produse prefera acestia.



Pe langa integrarea Pinterest, compania a adaugat pagini cu stiri si noutati despre frumusete, sfaturi si trucuri despre machiaj si ingrijirea tenului, oferind totodata posibilitatea de a arunca o privire in culisele companiei.

Fiecare produs disponibil pe site a fost etichetat cu 25 de caracteristici diferite care fac referire la varsta publicului tinta, ingrediente, pret sau alte asemenea, astfel incat cautarea dupa un anumit item sa fie mult mai la indemana. Pentru realizarea procesului de etichetare a fost nevoie de 50 de angajati si 5.000 ore de munca, iar rezultatul se vrea a fi unul incedibil de personalizat, la fel ca intreaga experienta.

In plus, se ofera acum si o perspectiva asupra culorilor pentru ca atunci cand cineva isi doreste o anumita nuanta sa poata fi identificate toate produsele respective. Sunt oferite informatii si despre stocuri si disponibilitatea produselor, iar site-ul tine evidenta cumparaturilor efectuate anterior sau a mostrelor de produs solicitate pentru ca cei interesati sa poata folosi aceste informatii si in viitor.

Utilizatorii de iPhone isi pot folosi telefoanele mobile pentru a scana produsele din magazinele offline ale Sephora si a citi opiniile altor cumparatori in legatura cu acestea.

„Digitalul este un must al viitorului in retail. Cu aceste update-uri sociale, digitale si mobile pe care le-am realizat pe site-ul nostru le oferim clientilor nostri cea mai personalizata experienta din istoria industriei de frumusete. Suntem incantati de cum arata viitorul shoppingului”, spun reprezentantii Sephora.    
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016