Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coduri QR pentru ursii polari

Tags: coca cola, coduri qr, urs polar, mascota coca cola, campanie arctic home

Codurile QR par sa devina noua moda in materie de marketing, insa Coca-Cola le-a gasit o noua utilitate. Compania le foloseste in mod inedit pentru a-si promova propriul program de sustinere a mascotei sale preferate, ursul polar.
Impreuna cu organizatia World Wildlife Fund (WWF), Coca-Cola a lansat de curand o campanie pentru protejarea ursilor polari, specie aflata in pragul extinctiei. Ca parte a campaniei “Arctic Home”, menita sa contribuie la conservarea zonei arctice, compania a distribuit pe piata din SUA milioane de pahare imprimate cu coduri QR.
Consumatorii care scaneaza aceste coduri, vor putea downloda aplicatia Snowball Effect by Coca-Cola pentru iPhone si iPad. Aplicatia poate fi tranformata intr-un joc cu bulgari de zapada pe Facebook, iar cei care acumuleaza cele mai multe puncte au sansa de a castiga unul dintre cele 80 de iPad-uri si o excursie de doua persoane la Polul Nord.
De asemenea, aplicatia face trimitere la un site unde consumatorii pot face donatii in contul WWF pentru a sustine cauza ursilor polari. Fiecare donatie individuala va fi urmata de o donatie a Coca-Cola, care de altfel sponsorizeaza intregul proiect cu 2 milioane de dolari.      
Ursul polar a devenit mascota Coca-Cola in 1922, cand a fost utilizat pentru prima data intr-o reclama din Franta. Acesta este considerat drept cea mai faimoasa mascota din toate timpurile.
„Coca-Cola indrageste in mod special ursul polar, o prezenta veche si constanta in reclamele specifice sarbatorilor de iarna. Campania Arctic Home vine sa sublinieze atat atasamentul fata de ursul polar, cat si angajamentul nostru fata de acesta”, spun reprezentantii companiei.   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

georgiana 04-Ian-2013 12:13:02
sub capac am gasit rce77vx3

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0