Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Kama Sutra si marketing-ul

Tags: kama sutra, marketing, lege, dragoste, femei, barbati, brand

Pentru multi dintre noi, cand ne spunem Kama Sutra ne gandim la doua trupuri infasurate unul in jurul celuilalt intr-o imbratisare pasionata si exotica. Pentru cei care indaznesc sa fie diferiti, clasicul "Tratat al dragostei" dezvaluie tot atat de mult despre marketing, cat si despre arta amorului.
Legea Kama Sutra in marketing 1: Gaseste-ti sufletul pereche 
 
Conform Kama Sutrei, barbatii se impart in trei categorii conform trasaturilor lor fizice, si anume iepuri, tauri sau cai. Femeile sunt clasificate ca fiind caprioare, iepe sau elefanti. Un iepure este compatibil cu o caprioara, dar nu si cu o iapa sau cu un elefant. 
 
Similar, ca om de marketing, trebuie sa descoperiti care este sufletul pereche al brand-ului dumneavoastra. Trebuie sa curtati oamenii potriviti pentru a va pozitiona brand-ul. Primul pas al unui marketing de succes consta in definirea unei piete tinta care este adecvata brand-ului.
 
Legea Kama Sutra in marketing 2: Cunoaste-ti partenerul in mod intim 
 
In timp ce sutra sugereaza sa cunoastem cat mai multe despre sufletul pereche, acelasi lucru se aplica si in cazul brand-ului. O directie importanta de business este sa studiati si sa intelegeti ce intra si ce iese de pe piata tinta. Care sunt interesele prioritare? Care sunt dorintele ce mustesc pe sub crusta? Ce ii tine pe oameni treji noaptea? Si abia apoi veti fi gata sa va apropiati si sa deveniti intimi cu clientii.
 
Legea Kama Sutra in marketing 3: Nu uita de preludiu
 
Avertisment: preludiul cere timo si nu trebuie anulat. Nici nu va asteptati la rezultate instant. Nu uitati de comunicare care este un important element de seductie. Cei mai buni oameni de marketing sunt rabdatori si inteleg ca atragerea clientilor potentiali nu se refera la fortarea intrarii brand-ului pe piata tinta, ci la tachinarea lor cu informatiile corecte la momentul potrivit.
 
Legea Kama Sutra in marketing 4: Fii un partener remarcabil 
 
In marketing, acesta este un pas important in livrarea promisiunilor si in acceptarea rolului pietei tinta de a experimenta satisfacerea dorintei de catre brand-ul dumneavoastra.
 
Legea Kama Sutra in marketing 5: Discutiile si imbratisarile dupa partida de amor vor intari sau vor distruge relatia
 
Kama Sutra ii implica pe amanti sa nu adoarma imediat dupa experienta pasiunii. Acelasi lucru se aplica si in cazul marketing-ului. Este momentul perfect pentru a intari conexiunea. Follow-up-ul dupa dupa vanzare si intarirea brand-ului sunt vitale pentru pastrarea fluxului de clienti. 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016