Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Rihanna si crema fermecata

Tags: nivea, rihanna, campanie, ar, crema

Va amintiti povestea lui Aladin si a duhului din lampa fermecata? Ei bine, compania Nivea a realizat un fel de „remake” a acestei povesti. Doar ca lampa a fost inlocuita cu o cutie de crema, iar duhul cu Rihanna.
 Noile tehnologii creaza si noi oportunitati de marketing, iar cea mai recenta dintre ele, AR (augmented reality), este utilizata in ultima campanie de promovare a produselor Nivea. AR este de fapt o imagine realista generata de computer, un fel de holograma.   
Cu ajutorul acestei tehnologii, compania ofera posibiliatea utilizatorilor de a trai o experienta inedita cu una dintre cele mai in voga cantarete ale momentului: Rihanna.
Aplicatia a fost creata pentru a sarbatori 100 de ani de la infiintarea companiei Nivea, iar pentru a fi activata trebuie urmati 3 pasi:
1. Achizitionati o cutie de crema Nivea special conceputa pentru campania de promovare sau printati imaginea ei de pe site-ul companiei.
2. Deschideti camera video a computerului si accesati pagina specifica a companiei.
3. Apropiati cutia sau imaginea ei de camera video a computerului.
Si voila, Rihanna apare ca din senin, cantand piesa “California King Bed.”   
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0