Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat a cheltuit guvernul american pentru like-uri

Tags: marketing, facebook, departamentul de stat, publicitatea online

Departamentul de Stat american a intrat in vizorul criticilor pentru ca a cheltuit, in ultimii doi ani, 630.000 de dolari pentri a castiga doua milioane de Like-uri pe paginile de Facebook, intr-o perioada de masuri drastice de austeritate, scrie Business Insider.
Un raport usturator al unei organizatii independente de monitorizare a activitatii departamentului spune ca politica de administrare a social media trebuie sa-si directioneze publicitatea digitala inspre obiective specifice de diplomatie.
 
Raportul in cauza a descoperit ca cele doua campanii, din 2011 si 2012, care au costat 630.000 de dolari si-au dorit sa atraga implicarea unor audiente largi, inclusiv straine, prin cresterea numarului de fani.
 
Acesti fani poate au dat un Like la o poza oarecare sau un clic, dar nu au niciun interes real in temele prezentate si nu si-au dus implicarea la un nivel mai profund. 
 
Cele patru pagini tematice coordonate de Biroul Programelor de Informatii Internationale au atras 2,5 milioane de fani pana la mijlocul lunii martie, dar doar 2% dintre acestia au fost activi dand Like sau sharuind informatii. Cele mai multe postari au mai putin de 100 de comentarii sau sharuri, iar cele mai populare ajung doar la cateva sute.
 
Purtatorul de cuvant al Departamentului de Stata, Jen Psaki, a spus ca raportul este luat in serios, iar recomandarile sale vor fi implementate inainte de debutul anului financiar 2014, in octombrie.
 
„Publicitatea online a scazut in mod serios. Se ridica acum la 2.500 de dolari pe luna”, a spus ea, adaugand ca „ne permite inca sa ajungem la tot felul de persoane de peste hotare cu care si comunicam”.
 
Departamentul de Stat inca lucreaza la elaborarea liniilor directoare privind modul in care site-uri precum Facebook si Twitter ar trebui sa fie folosite in lumea diplomatiei.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant