Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cat de mult ne certam in social media
Tags: social media, conversatii negative, twitter, sharing
Conversatiile din diferitele retele de socializare pot capata o nuanta pozitiva sau una negativa. Asa cum avem adeseori impresia, discutiile se transforma cu usurinta in adevarate certuri online prin comentarii care par infinite.
Conversatiile din diferitele retele de socializare pot capata o nuanta pozitiva sau una negativa. Asa cum avem adeseori impresia, discutiile se transforma cu usurinta in adevarate certuri online prin comentarii care par infinite.
America de Nord nu mai reprezinta un punct central al conversatiilor online deoarece tendinta de globalizare a devenit din ce in ce mai evidenta. Cu toate acestea, se mentine o cota in Statele Unite de 34.6% pentru canale precum Twitter, Facebook sau bloguri.
"Vocea" Chinei in online a crescut de la 3% in 2009 pana la 6,5% in 2011. Procente in crestere din acest punct de vedere s-au inregistrat in Japonia, Brazilia si Indonezia, acestea inlocuind locurile ocupate in top 11 de Italia, Turcia si India.
O scadere a fost inregistrata in Spania si Marea Britanie, in vreme ce Canada ocupa in continuare locul 6, cresterea fata de procentul de 3,4% din 2009 ajungand doar pana la 3,6% in anul in curs.
Conversatiile pe Twitter sau calitatea informatiilor transmise nu au cunoscut o schimbare semnificativa in ceea ce priveste "sentimentul negativ" sau "pozitiv" (n.r. - sentimentul pozitiv/negativ este inteles ca o sintagma care contine termeni precum: "iubire", "place", "frumos", "grozav" sau, dupa caz, termeni negativi). Din cele circa 9.364 de milioane de tweet-uri studiate in 2010, 27% dintre acestea erau "pozitive" si 18% erau "negative".
De asemenea, s-ar parea ca incepem sa folosim Twitterul mai putin, in favoarea altor retele sociale. Astfel, rata sharingului pe Twitter a scazut in Statele Unite de la 44,4% in 2010 la 39,1% in 2011.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Apartine social media doar utilizatorilor, nu si brandurilor? Dezbatere.
Creste-ti credibilitatea site-ului in era content marketing-ului
Exista si un ROI in cele din urma sau doar nenumarate Like-uri?
Importanta continutului: Cum sa atragi audienta tinta
Ultimele articole
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni
Performanta Romaniei spre obiectivele Deceniului Digital 2030, sub media UE